niedziela, 3 lutego 2013

Właśnie wróciłam z Połańca... ;) I nowy fanpage bloga!

Heeej ;*
 Niedawno wróciłam z Połańca. Byłam u mojej babci. Fajnie było, ale krótko. Sąsiadka mojej babci ma wnuczkę Zuzię, ona chodzi do 2 klasy ;) Codziennie przychodziłam do niej albo ona do mnie :) Przy bloku babci jest las, fajne zdjęcia mam ^.^
Jak jechaliśmy ;*







A tu pare zdjęć z Zuzią (jak nam się nudziło, to robiłyśmy sobie sesje xd)



Zuzka 


Ostatnio spoglądam na moje statystyki, jestem zaskoczona! Codziennie mam po 70 wyświetleń, czasem 80. A tu czeka mnie miła niespodzianka! ;)
29.01.2013- 172 wyświetlenia

30.01.2013- 190 wyświetleń

Moje rekordy ;* A statystyki rosną!

Dzisiaj założyłam fan-page mojego bloga: klik! Jutro się spotykam z Mary to mi wszystko wytłumaczy, ona też ma stronkę ^.^ I oczywiście klikajcie 'Lubie to!' ;) Teraz wszystkie nowości na blogu i informacje zostaną napisane na fb ;)
Paa <3



12 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)