środa, 6 lutego 2013

Walentynkowy post ♥

Heeeyy
U mnie spoczii, wczoraj spotkałam się z Mary. Najpierw u mnie, potem u niej ;p Oglądałyśmy filmiki na yt, szczególnie jeden mnie rozwalił xd



Hahaha...

Doszłam do wniosku że dawno nie było inspiracji, a ze względu że niedługo walentynki, dodam inspiracje walentynkowe ♥ I oprócz tego w walentynki urodzi mi się braciszek cioteczny <3 Mateusz♥ 






A tu macie małe diy walentynkowe ♥

Super pomysły! Obejrzałam całą serię filmików tej pani, mam pełno rzeczy do zrobienia! :) 

A tu przepis walentynkowy ♥

Jogurtowa panna cotta z galaretką poziomkową

 Składniki, około 10 małych porcji:
1 galaretka o smaku poziomkowym
1 szklanka śmietanki kremowej 36% (zimnej) + 2 łyżki do namoczenia żelatyny
1 łyżka żelatyny
5 łyżek cukru
1/2 laski wanilii lub 1 łyżeczka ekstraktu z wanilii (opcjonalnie)
1 - 2 łyżki białego rumu (opcjonalnie)
1 szklanka jogurtu naturalnego lub maślanki
10 silikonowych foremek (o średnicy około 5 cm), zwykłych filiżanek lub ramekinów

1 szklanka = 250 ml
1 łyżka = 15 ml
1 łyżeczka = 5 ml


Przygotowanie:
  • ♥Galaretkę przygotować zgodnie z przepisem na opakowaniu, zmniejszając ilość wody o 1/2 szklanki (będzie bardziej intensywna w smaku i szybciej zgęstnieje). Ostudzić, następnie wlać do foremek mniej więcej do połowy ich objętości. Odstawić do stężenia w chłodne miejsce.
  • ♥Żelatynę wsypać do małej miseczki, dodać 2 łyżki śmietanki, wymieszać i odstawić na 10 minut. W międzyczasie do rondelka wlać połowę śmietankę kremowej, dodać cukier i podgrzewać mieszając aż cukier się rozpuści. Dodać ziarenka wyłuskane z połowy laski wanilii lub ekstrakt z wanilii oraz rum. Doprowadzić prawie do zagotowania, odstawić z ognia i dodać namoczoną żelatynę. Mieszać, aż cała się rozpuści. Drugą połowę śmietanki kremowej ubić na pianę.
  • ♥Do śmietanki z wanilią dodać jogurt naturalny i wymieszać (w razie konieczności można użyć rózgi). Na koniec połączyć z ubitą śmietanką.
  • ♥Krem wyłożyć na ostudzoną galaretkę i wstawić do lodówki do stężenia. Deser powinien być gotowy po około 3 godzinach.
  • ♥Aby ułatwić sobie wyłożenie deseru na talerzyk, desery należy wyjąć około 10 - 15 minut wcześniej z lodówki. Można też foremki na chwilkę zanurzyć w bardzo ciepłej wodzie i nożykiem oddzielić deser od ścianek foremki. 

Wczoraj  byłam na sesji z Pauliną.A dzisiaj zrobiłam 2 ootd walentynkowe ♥

Sesja:♥



Outfity:♥


Bluzka- stara ;)
Sweterek- kookai
naszyjnik- Z wycieczki, diy
Spódniczka- 5,10,15


Bluzka (OOTD nr. 1)
Sweter- z bazaru
Spodnie- C&A
Bransoletka- prezent


Który lepszy?? :)


Paa!

A dla tych co nie obchodzą walentynek:





11 komentarzy:

  1. Świetny post, outfit to chyba ten pierwszy ;-D Ja tam nie obchodzę walentynek, chciałabym żeby ktoś mi wyznał miłość w tym dniu *o*
    Sesja też fajna ;D A jeżeli chodzi o vlog tej dziewczyny, z 1 filmiku, to też nie źle się uśmiałam xD
    Wpadnij do mnie, na nowy post ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi bardziej podoba się ten drugi outfit :)
    hahaha, Aga <3 uwielbiam ją *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda mi tej dziewczyny...

    Zapraszam na I rozdanie do wygrania m.in kremy, próbki.
    http://impossibleb.blogspot.com/2013/02/13-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie cudowne. ;*

    bloggerrka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiedziałam, że do kościoła nosi się kulkę pod pachy i perfumę O.o.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawiee ;D
    i racja z tymi pączkami ;p oby :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne foty :D
    w wolnej chwili wpadnij i skomentuj :juleczkablog.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha tez ogladalam ten filmik ktory i tak samo sie smialam z niego ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)