czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki + nowości na blogu ;)

Cześć ;)
Obiecałam wam posta, oto i on ;) Dostaliście już jakąś walentynkę? Ja tak :3 Braciszka ;* Od mamy dostałam serduszko- tajemnicze ;D W nim 2 cukiereczki z alkoholciem <3 I jeszcze cudne kolczyki od koleżanki mamy z pracy, których nie dało się sfotografować -,-


Dzisiaj na polskim nie było p.Dudy, i nie będzie jej przez 2 tygodnie :D Coś jak ferie :D Za nią przyszła taka jedna, co nawet jak była zupełna cisza, tak cicho szeptała, że musieliśmy się domyślać po minie, co chce nam powiedzieć ;) A we wtorek, taka akcja na niemieckim: pani chodziła po klasie i pytała się nas czy mamy rodzeństwo, a jak tak, to jak ma na imię, i ile ma lat. Marysia powiedziała że jej siostra <chyba> ma 16 czy 17 lat. Pani spytała:
Pani: Uczyłam twoją siostrę?
Mary: Maybe (czyt. Mejbi, w tłumaczeniu polski-angielski: Może) xdd

Dziś walentynki, w związku z tym, przygotowałam dla was walentynkowy post <3


  Ktoś bardzo Cię kocha - nie powiem Ci kto!
I myśli o Tobie - nie powiem Ci co!
I w myślach całuje - nie powiem Ci jak!
I cierpi bo czuje, że kogoś mu brak!
Ktoś bardzo Ci znany - Nie powiem Ci kto!
Lecz serce Ci powie za rok albo dwa,
że ten co Cię kocha to właśnie ja:) 

Dla moich czytelników <3


W dniu świętego Walentego,
dla misiaczka kochanego,
wielkie serce ślę ja skrycie,
bo ja kocham cię nad życie.


 Inspiracje:






 Nowości na blogu:
  • Zakaz kopiowania (kliknij prawym przyciskiem myszki) :D
  • Częściej będą posty ;) Będą jeszcze dłuższe :)
  • Na fanpage na fb będzie zdjęcie z każdego posta :) 
  • Niedługo nowy WYGLĄD BLOGA :D Wiosenny :) Jesteście za? :)


Mateuszek- Braciszek :)

Tu macie taki słodki list *_* Ja się wzruszyłam! <3 KLIK! 

  • Obchodzicie walentynki?
  • A co dostaliście?  
 Przyjaźń poznaję po tym, że nic nie może jej zawieść, a prawdziwą miłość po tym, że nic nie może jej zniszczyć.

8 komentarzy:

  1. Uroczo u ciebie:) Jestem za zmianami i nowym wyglądem bloga, chociaż ten też jest fajny <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje z okazji narodzin braciszka,
    świetne inspiracje walentynkowe i widze że tak jak ja założyłaś blokadę kopiowania;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję braciszka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki słodki :)
    fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze to CIOTECZNY BRACISZEK...po drugie na Walentynki NIC nie dostałam :-((((( tylko serduszko...od Nati :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam 2 walentynki :).
    Mega inspiracje ♥.
    Słodki braciszek ;**. Oddasz mi go :D ?


    http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chcialam kupic takie ciasto kw ksztalcie serca i nie bylo :O

    OdpowiedzUsuń
  8. oddasz brata? :D
    juleczkablog.blogspot.com -nowy post, skomentuj :D
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)