poniedziałek, 25 lutego 2013

Sweterek z króliczkiem! ♥

Heeeyy <3
Dzień minął zwyczajnie, same nudy. Całe szczęście jutro mamy wycieczkę do IPN. (Instytut Pamięci Narodowej). Mam nadzieję że będzie fajnie. ;) Śnieg już się roztopił, więc na sanki, lub przynajmniej fajne zdjęcia nie pójdę... W tym poście chciałam wam pokazać mój sweter z króliczkiem, zdjęcia zrobione pod szkołą ♥ 





Jak wam się podoba?

Zastanawiałam się niedawno nad tym, czy nie zrobić nagłówka. A jak mi się nie spodoba? Da się potem go usunąć, żeby było tak jak teraz? Nie jestem pewna co do niego. Może po prostu nowy wygląd? Piszcie w komentarzach ;) Nie mam zbyt dużo czasu bo lecę z psami na spacer. Może kupię sobie czipsy
Paa! ♥
                                                                                                   Julia 

26 komentarzy:

  1. świetny zeestaw! :D
    zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. i jeszcze jedno: twój blożek jest świetny, radze go nie zmieniać!!! :* Vica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sweter :)
    juleczkablog.blogspot.com -nowy post, skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny sweter :)
    Zapraszam do siebie:
    stlesskate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wyglądasz, piękne zdjecia!
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweter:)
    karolilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sweter + też mam taką czapkę tylko bezową xD
    + OBSERWUJEMY ?
    http://away4eveer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sweterek.! <3 I świetny post :)

    ola-ollyandolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny sweterek :3

    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna bluzka :)

    + myraspberrysmile.blogspot.com - wpadniesz do mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Julia, czyżbyś nazywała się Basia???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic :) Na moim blogu podpisałaś się pozdrawiam, Basia

      Usuń
  12. O maj dżi, jaki śliczny O_o. Też chcę taki, śliczny jest ! <33

    http://the-szlachta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny *u* słodki.

    http://marr-marri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. NOMINOWAŁAM CIĘ DO LIBSTER AWARD ;D
    WIĘCEJ INFORMACJI U MNIE W POŚCIE ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :3
    + obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://67igrzyskaoczamijulites.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna czapka;)

    mam wielką prośbę o kliknięcie w banner Sheinside w moim poście.
    z góry bardzo dziękuje! http://malamidiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. baardzo mi się podoba! ♥
    też mam czapeczkę z pandą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)