sobota, 9 lutego 2013

Spring of! I miss you!

Cześć! :) 
Ostatnio zdałam sobie sprawę, że już tak blisko do wiosny. Lubię zimę, ale wolę wiosnę! :) Dlatego przygotowałam dla was notkę o wiośnie :)


Pierwszy dzień wiosny jest 21 marca. 

ZWIASTUNY WIOSNY:
  • W lutym zakwita leszczyna. Zwisające żółtozielone kotki to kwiatostany męski. Leszczynę można spotkać na obrzeżach lasów, przy drogach i nad brzegami strumieni. Jesienią orzechy laskowe będą przysmakiem ludzi i gryzoni.
  • Do Europy przybywają bociany. Pokonują wiele tysięcy kilometrów docierając z Afryki
  • Zawilec gajowy kwitnie od marca do kwietnia. Tworzy białe kobierce w lasach dobrze prześwietlonych, a więc zanim na drzewach i krzewach wyrosną liście. Pokrywa też łąki górskie. Jest bardzo pospolity w naszym kraju.
  • Młode liście lipy szerokolistnej bywają lepkie. Niebawem rozwiną też kwiaty - drobne ale aromatyczne. Herbatka z kwiatu lipy jest smaczna i zdrowa





















Temperatury na przedwiośniu ma wynosić od 0 do 5*C, za to w wiosnę, temperatura przekroczy 5*C.

Myślałam nad zmianami na blogu, np. zdjęcia, slajdy na pasku bocznym. Możliwe również, że jeszcze w marcu nakręcę TAG :)) Nie wiem jeszcze o czym, dlatego czekam na wasze komentarze :) Myślałam nad "O mnie" :)
 Wstawię jeszcze pare inspiracji wiosennych! :)
 

 

 
 
  
 
  
 
  

Spring of! I miss you!
Klimatowa <3

18 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam wiosnę, piękne zdjęcia :D
    Obserwujemy?
    Zapraszam :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia:) a,tak w ogóle to marysiabloger.blogspot to wykasowała blog ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wiosnę, a jeszcze bardziej lato! :D
    Fajne zdjęcia! Tesknię za latem... Ja chcę wakację

    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO nie już pragnę takiego widoku, tych pięknych zieleni i wgl ciepełko Wiosno nachodź ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne fotki :)

    karmelowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wiosna to przesliczna pora roku!
    sky-lila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę świetne!
    fajny post
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czekam na wiosnę:3 ^^


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też czekamy już na wiosne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. hej , super blog :D Zapraszam do mnie ♥
    http://cynamoooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już mam dosyć tej zimy :/
    Chcę wiosnę ;)
    Brakuję mi już płaszczy i kurtek hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna ... Nie mogę się jej doczekać. Wszystko budzi się do życia.
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja urodziłam się we wiosnę, dlatego kocham tę porę roku ;) zwłaszcza jak jest takie cieplutkie słoneczki.. :) już bym chciała, żeby zima odeszła sobie ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. wiosnaa :)

    juleczkablog.blogspot.com - nowy post, skomentuj :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Już się nie mogę doczekać wiosny :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)