czwartek, 7 lutego 2013

Spotkanie z Natalią i tłusty czwartek! :)

Hey!
 Przepraszam za tak późną porę, ale nie miałam wcześniej czasu. Byłam na dworze z Natalią. Jak wróciłam zjadłam obiad, a potem pączki :) Nie czuję się teraz najlepiej :( Na śniadanie zjadłam 2 pączki :) Ale ok :) Od dawna nie było u mnie śniegu, a dzisiaj jak zaczęło padać, to pada do teraz. Wszędzie biało, ludzie nie przygotowani, więc ulice nieodśnieżone. Poszłyśmy w śliczne miejsce, gdzie zimą jest magicznie *_* Potem pochodziłyśmy sobie po osiedlu.  A teraz zmykam pod kołdrę, bo zimnoo!







Z Natalią :)

Foto by Natalia :)

Na dworze jest... Pięknie! Sypie śnieg, jak na początku zimy. Chodnik błyszczy od mrozu, drzewa białe! Pierwszy raz mogę powiedzieć, że kocham zimę!
  W poniedziałek kończą mi się ferie :( A jeszcze nikt mi nie chce powiedzieć, jaki mamy plan na 2 semestr -,- Ferie w tym roku były wyjątkowo nudne. Całe prawie przesiedziałam przed komputerem. A teraz zacznie się szkoła, i będę tęskniła za tymi nudami...

kicia <3

A co do tłustego czwartku, to ile pączków zjadłyście? :)) Ja 3 ._.

A moje statystyki:


Oraz mały prezencik z okazji zbliżających się walentynek: <3




Dobrej nocy kotki! :***


19 komentarzy:

  1. Hahah prawie wszyscy zjedli 3 pączki ^^
    Ja też, ale chyba zjem jeszcze jednego :D

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia. :)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no zarąbiste :)
    Fajny spacerek był :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia. Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie śnieg już się roztopił :) :)


    obserwujemy? ja już :*
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz. :)
    Obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia mnie urzekły . ;D
    najlepsza czapeczkaa ;**
    a mnie się własnie ferie zaczynaja . Buuhaha . <3 2 tygodnie czystej nudy . to jest to !
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia !
    Zapraszam do mnie:
    magda-maaagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazek z współpracą jest na moim blogu zapraszam do mnie
    http://bestfrendslmmk.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć właśnie dodałam nowy wpis, zapraszam ilonastejbach.blogspot.com ;)
    Specjalne podziękowania dla Was ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zjadłam 4 a dzisiaj jeszcze dobiłam . ;)

    bloggerrka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog , ciekawa tsa notka ;*
    bede tu wpadać jak najczęściej !
    wpadniesz do mnie ? zależy mi :c
    lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny gif ;). Pomysłowyy ! ♥.
    Śliczna jesteś, oddaj trochę urody *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny gif! :D

    obserwuję i LICZĘ NA TO SAMO! :) juleczkablog.blogspot.com jak zaobserwujesz daj znac w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodko wyglądałaś!:)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA! ♥

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)