piątek, 22 lutego 2013

-Nudne lekcje? -Nie, dziękuję...

Heeej <333

Ostatnio nie zaglądałam na bloga, ale to przez mój zły humor... "stan psychiczny" czy jakoś tak...
Ale już jest lepiej :)
We wtorek miałam tylko 2 lekcje <TAKK!!!> Odbyły się tego dnia zajęcia 3-godzinne "klasa bez problemu". Zajęcia były fajne, całe szczęście nie z wychowawczynią :) Takie same zajęcia były tydzień temu we wtorek. Wtedy było fajne zadanie :) Podzieliliśmy klasę na 6 grup, tyle samo ile części ciała miał posąg wymyślony przez panią z zajęć :) Każda grupa miała narysować na dużej kartce wcześniej ustaloną część posągu. Moja grupa narysowała głowę :)


Ja z tej głowy narysowałam usta <lol> nos, rzęsy i trochę włosów :)
W ten wtorek nie było jakiś ciekawszych zajęć, ale za to przyjechała jeszcze do nas sowa płomykówka na lekcje! :) Na lekcji było dużo ciekawostek, nie wiedziałam że te zajęcia będą takie fajne :) Poprosiłam wychowawczynie żeby zrobiła mi zdjęcie moim telefonem jak głaszczę sowę, niestety... Jak ma się staroświecką nokie do nie ma się co dziwić, że telefon nie robi zdjęć -,- Więc nie mam żadnych.. Ale mam zdjęcia sowy :)


Hahaha... Michał xdd
No... A na polskim... Nie było Dudy!!! (polonistka) ;D I Natalia zrobiła mi zdjęcie pamiątkowe z lekcji jak pani nie patrzyła :) Hahahahaa...

Duda (czyt. potwór) już wróciła do szkoły... Niestety... W pustyni i w puszczy czeka! :)
A najlepsze jest to, że już weekend! I napadało troszkę śniegu, nawet nie troszkę... :) Może już niedługo zdjęcia! :) Paa! <33


Fanpage bloga- polub :)

P.S. PISZCIE W KOMENTARZACH, CZY PODOBA WAM SIĘ MUZYKA W TLE :D 

10 komentarzy:

  1. Szkoda że u mnie nie ma takiego czegoś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajnie było jak ta pani z klasy wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna piosenka :3
    Jak narazie moja ulubiona haha ;D


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio ubzdurałam sobie, że ścięłaś włosy o.O
    Ale widzę, że nie :P ;)
    Fajnie Wam to wyszło , Wasza głowa najlepsza ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Lisowską ;p HAhaha a co do sowy to nigdy na mnie na lekcje takie stworzonka nie wpadają :)
    Zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sowa :D
    Serdecznie zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu jakie organizuję:)
    Po szczegóły zajrzyj na mojego bloga.
    Naprawdę do wygrania atrakcyjne nagrody!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)