sobota, 16 lutego 2013

Mały Mateuszek :)

Cześć :)
Dzisiaj byłam w szpitalu, odwiedzić moją ciocię, i małego Mateuszka :) Słodki jest! <3 I taki malutki *_* Ma dopiero 3 dni, więc nie ma się co dziwić :)


Otworzył paczadełka *_* Nie mam weny do pisania postów, może napiszę za tydzień. Teraz wstawię jeszcze parę zdjęć i lecę!


Babcia fotograf -,- Jak ja bym chciała mieć lustrzankę! *_*





 Ma takie malutkie rączki! <3
A tu moje paczadła: <3


A i jeszcze moja piosenka na muzykę xd



Charakter człowieka najlepiej określa się przez to, co uznaje on za śmieszne.

19 komentarzy:

  1. Małe dzieci są takie kochane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 100% się z tobą zgadzam :) ale jak już dorosną . . . :)

      Usuń
  2. Super :**
    Zapraszam na konkurs <33 http://ourteenagefashionplt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki malutki *.*
    Jak laleczka :D

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko już prawie zapomniałem o tej domenie.! Miło sobie o niej przypomnieć, powiem ze jestem mile zaskoczona tematyką nowych postow. 100% LIKE <3

    Pozdrawiam,
    Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowny maluszek :)
    + może masz ochotę na wzięcie udziału w moim Candy? Do zgarnięcia 6 pełnowymiarowych kosmetyków z Ziaji i Vipery. Zasady są bardzo proste i szybkie do wypełnienia, wystarczy tylko zaobserwować mojego bloga:). Może to właśnie do Ciebie uśmiechnie się szczęście ?:) Tu jest link: http://recenzje-kosmetyczne18.blogspot.com/2013/02/drugie-rozdanie-z-julcikiem-do-wygrania.html
    Pozdrawiam, Julia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak :)
    Zapraszam na mojego bloga, bo dopiero zaczynam, więc mile widziane rady i krytyka ;) http://chwiladladuszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki jest <3 <3 <3 ale doma mnie na fb rozwaliła , on tylko zazdrości

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja zbieram na lustrzankę.. a co do Mateuszka, to bozie jaki jest uroczy , małe dzieci są takie kochane słodkie i w ogóle :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny :>
    myślałam, że może chciałabyś, żeby pomóc ci w wyglądzie bloga? :>
    coś jak u mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: weronisiekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiiii słooodziuuutki!!!!! :D uuuuu! nie mogę się napaczyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki słodki maluszek. ;)

    bloggerrka.blogspot.com
    U mnie konkurs. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny <33
    Pozdrowionka :)

    http://olcie323.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)