poniedziałek, 11 lutego 2013

Koniec ferii, czas do szkoły :)

Heyy :)

Dzisiaj pierwszy dzień szkoły po feriach. Szkoda. ;( W ferie tak mi się nudziło, że sama chciałam iść do szkoły. Ale po tym co dzisiaj przeszłam, ja chce te nudyyyyyy...!!!!! Na matematyce cały czas żarłam cukierki od Domy xd i smarkałam z Magdą nos, bo jestę chorą. Ogólnie to nudy, zmienili nam grafik. Przychodzimy godzinę później, kończymy godzinę później. Ech... 7 lekcji -,-"
NUDYY...!!!
Zrobiłam dla was taki gif ;) Podoba się? ;) Zrobić więcej? :) :)


14 lutego urodzi  mi się braciszek cioteczny ;) Będzie się nazywał Mateusz ;) Więc może w sobotę lub piątek dodam posta ;)
Nie mam weny do pisania postów. W ferie było inaczej. Ale szkoła niszczy wyobraźnie. Niestety. A wracając do Vici, pamiętacie chyba? Zezłościła się na mnie i inne dziewczyny, bo coraz więcej osób ma blogi. Smutna jest też bo nikt prawie nie wchodzi na jej bloga ;) A Mary usunęła bloga.
   Jeszcze jest sprawa Poli, Niedawno założyła bloga, i uważa się za "wielką blogerkę" Nawet po 3 dniach prowadzeniu bloga ZROBIŁA FAN-PAGE!!!! I jeszcze wszystko od nas ściąga. Z resztą jeśli chcecie, podam wam jej linka, i porównacie sobie ile ściągnęła ode mnie i innych dziewczyn. Więc tak, Pola, jeśli to czytasz, to zrozum, że to nie jest miłe, i zgłoszę twojego bloga za coś takiego. Pozdrawiam. xd

takie stare xd

Paaa :)


16 komentarzy:

  1. ja już daaawno skończyłam ferie :c
    no na prawde, nie fajna koleżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny gif :D
    Twój brat.c urodzi się w walentynki jak się nie mylę xd :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi dopiero ferie się zaczęły ale już w stresie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka ładna! <3

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero zaczynam ferie :3

    Zapraszam na mały konkurs u mnie : love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. He he super gif. Ja dopiero zaczęłam ferie. ;)

    bloggerrka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No to podaj tej poli nazwę bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. ladna jestes!

    sky-lila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja właśnie mam ferie <3
    zapraszam do mnie ;)
    http://dreamsinonly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też nie lubię jak ktoś ze mnie ściąga coś:D
    a ja zaczynam ferie:d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dopiero zaczynam ferie heh ;p

    Super blog;)

    http://mylifedestinationny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog! zapraszam http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie narzekalamm na wasze blogi, nie przeszkadza mi to i nie beda przeszkadzac -,-" No ale dobra, po prostu nie musisz o mnie pisac :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj dziewczyny dajcie spokój, szkoda czasu na kłótnie...życie jest zbyt krótkie .....Dziś Walentynki...dajcie sobie po buziaku :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Julciu nie prosiłam cię o reklamę mojego bloga i nie uważam się za wielką blogerkę nic od ciebie nie ściągam i masz usunąć to co napisałaś o moim blogu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)