czwartek, 28 lutego 2013

WYNIKI LOSOWANIA!!!

Hai <3

Bez przedłużania, podaję wam wyniki losowania.

Zgłoszeni z losami:
Paulina Wandeciara- 1,2,3
Krejzi Siostry- 4,5,6
Marchewa- 7,8
An Ia- 9,10
Young- 11,12
Loo Lia- 13,14,15
Carolina Victoria- 16,17,18
Victoria Zarejko- 19,20

Osoby, które mają 3 losy napisały notkę, te które mają 2 jej nie napisały ;) 
Ok.... Teraz wyniki! Liczbę wylosowałam za pomocą generatora liczbowego. Nagrałam również filmik jak losuję, żeby było sprawiedliwie! ;)

Gratuluję Loo Lla! ;) Zapraszam również do innych konkursów na moim blogu! Życzę szczęścia pozostałym! Oraz przepraszam, ponieważ w filmiku się pomyliłam!!! Powinno być Loo Lla!!! ;) Trudno już tego nie zmienię! ;)
Ze zwycięzcą dogadam się poprzez email'e ;)

środa, 27 lutego 2013

Wycieczka do IPN ;)

Heeeej <3

We wtorek była wycieczka do IPN (Instytut Pamięci Narodowej) Było super!
   Jak weszliśmy, na korytarzu czekała na nas pani, która miała prowadzić zajęcia. Przedstawiła nam prezentację o latach 80-tych ;) Najbardziej spodobał mi się temat o sklepach ;) Jak to było, mega kolejki o 4.00, karteczki ;)

  Potem pani podzieliła nas na 4 grupy. Zadaniem było napisanie listu do koleżanki z innego kraju, która nie wie co to jest "Solidarność", kim był Jan Paweł II, itp. Każda grupa dostała kogoś, lub coś innego. Mu pisaliśmy o "Solidarności" :)

  Po przeczytaniu naszych listów, pani opowiedziała nam o zabawach! :) Podobno dwie najpopularniejsze zabawy to "kapsle" i "bierki". Zdziwił mnie brak gier komputerowych xd Oczywiście zagraliśmy w te gry! 


  Teraz opowiem wam jak wyglądało "pomieszczenie". Było wielkie *_* Stały tam wielkie tablice z biografiami znanych ludzi lat 80-tych. Jak popatrzyłam na jedną tablicę, myślałam że się popłaczę... ;( Było to zdjęcie dwójki dzieci uciekających z powodu wojny... Dziewczynka była bez ubrania, z czego nabijali się chłopaki -,- 


   Wycieczka bardzo mi się podobała. Na chwilę można było przenieść się w czasie! Rzadko mamy wycieczki, ale jak już pani coś wymyśli, to zawsze jest fajnie! :) :) 

Odwiedziliście kiedyś to miejsce?
Jak wam się podobała notka? 

P.S.  Już niedługo post ze zdjęciami z sesji z Vicą ;) Vica też prosiła bym poleciła jej bloga, ponieważ ona prowadzi bloga już pół roku, i ma 10 obs. Ja prowadzę bloga miesiąc krócej, a mam 113... Tak więc zapraszam! Link otworzy się w nowym oknie! KLIK!


poniedziałek, 25 lutego 2013

Sweterek z króliczkiem! ♥

Heeeyy <3
Dzień minął zwyczajnie, same nudy. Całe szczęście jutro mamy wycieczkę do IPN. (Instytut Pamięci Narodowej). Mam nadzieję że będzie fajnie. ;) Śnieg już się roztopił, więc na sanki, lub przynajmniej fajne zdjęcia nie pójdę... W tym poście chciałam wam pokazać mój sweter z króliczkiem, zdjęcia zrobione pod szkołą ♥ 





Jak wam się podoba?

Zastanawiałam się niedawno nad tym, czy nie zrobić nagłówka. A jak mi się nie spodoba? Da się potem go usunąć, żeby było tak jak teraz? Nie jestem pewna co do niego. Może po prostu nowy wygląd? Piszcie w komentarzach ;) Nie mam zbyt dużo czasu bo lecę z psami na spacer. Może kupię sobie czipsy
Paa! ♥
                                                                                                   Julia 

piątek, 22 lutego 2013

-Nudne lekcje? -Nie, dziękuję...

Heeej <333

Ostatnio nie zaglądałam na bloga, ale to przez mój zły humor... "stan psychiczny" czy jakoś tak...
Ale już jest lepiej :)
We wtorek miałam tylko 2 lekcje <TAKK!!!> Odbyły się tego dnia zajęcia 3-godzinne "klasa bez problemu". Zajęcia były fajne, całe szczęście nie z wychowawczynią :) Takie same zajęcia były tydzień temu we wtorek. Wtedy było fajne zadanie :) Podzieliliśmy klasę na 6 grup, tyle samo ile części ciała miał posąg wymyślony przez panią z zajęć :) Każda grupa miała narysować na dużej kartce wcześniej ustaloną część posągu. Moja grupa narysowała głowę :)


Ja z tej głowy narysowałam usta <lol> nos, rzęsy i trochę włosów :)
W ten wtorek nie było jakiś ciekawszych zajęć, ale za to przyjechała jeszcze do nas sowa płomykówka na lekcje! :) Na lekcji było dużo ciekawostek, nie wiedziałam że te zajęcia będą takie fajne :) Poprosiłam wychowawczynie żeby zrobiła mi zdjęcie moim telefonem jak głaszczę sowę, niestety... Jak ma się staroświecką nokie do nie ma się co dziwić, że telefon nie robi zdjęć -,- Więc nie mam żadnych.. Ale mam zdjęcia sowy :)


Hahaha... Michał xdd
No... A na polskim... Nie było Dudy!!! (polonistka) ;D I Natalia zrobiła mi zdjęcie pamiątkowe z lekcji jak pani nie patrzyła :) Hahahahaa...

Duda (czyt. potwór) już wróciła do szkoły... Niestety... W pustyni i w puszczy czeka! :)
A najlepsze jest to, że już weekend! I napadało troszkę śniegu, nawet nie troszkę... :) Może już niedługo zdjęcia! :) Paa! <33


Fanpage bloga- polub :)

P.S. PISZCIE W KOMENTARZACH, CZY PODOBA WAM SIĘ MUZYKA W TLE :D 

sobota, 16 lutego 2013

Mały Mateuszek :)

Cześć :)
Dzisiaj byłam w szpitalu, odwiedzić moją ciocię, i małego Mateuszka :) Słodki jest! <3 I taki malutki *_* Ma dopiero 3 dni, więc nie ma się co dziwić :)


Otworzył paczadełka *_* Nie mam weny do pisania postów, może napiszę za tydzień. Teraz wstawię jeszcze parę zdjęć i lecę!


Babcia fotograf -,- Jak ja bym chciała mieć lustrzankę! *_*





 Ma takie malutkie rączki! <3
A tu moje paczadła: <3


A i jeszcze moja piosenka na muzykę xd



Charakter człowieka najlepiej określa się przez to, co uznaje on za śmieszne.

czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki + nowości na blogu ;)

Cześć ;)
Obiecałam wam posta, oto i on ;) Dostaliście już jakąś walentynkę? Ja tak :3 Braciszka ;* Od mamy dostałam serduszko- tajemnicze ;D W nim 2 cukiereczki z alkoholciem <3 I jeszcze cudne kolczyki od koleżanki mamy z pracy, których nie dało się sfotografować -,-


Dzisiaj na polskim nie było p.Dudy, i nie będzie jej przez 2 tygodnie :D Coś jak ferie :D Za nią przyszła taka jedna, co nawet jak była zupełna cisza, tak cicho szeptała, że musieliśmy się domyślać po minie, co chce nam powiedzieć ;) A we wtorek, taka akcja na niemieckim: pani chodziła po klasie i pytała się nas czy mamy rodzeństwo, a jak tak, to jak ma na imię, i ile ma lat. Marysia powiedziała że jej siostra <chyba> ma 16 czy 17 lat. Pani spytała:
Pani: Uczyłam twoją siostrę?
Mary: Maybe (czyt. Mejbi, w tłumaczeniu polski-angielski: Może) xdd

Dziś walentynki, w związku z tym, przygotowałam dla was walentynkowy post <3


  Ktoś bardzo Cię kocha - nie powiem Ci kto!
I myśli o Tobie - nie powiem Ci co!
I w myślach całuje - nie powiem Ci jak!
I cierpi bo czuje, że kogoś mu brak!
Ktoś bardzo Ci znany - Nie powiem Ci kto!
Lecz serce Ci powie za rok albo dwa,
że ten co Cię kocha to właśnie ja:) 

Dla moich czytelników <3


W dniu świętego Walentego,
dla misiaczka kochanego,
wielkie serce ślę ja skrycie,
bo ja kocham cię nad życie.


 Inspiracje:






 Nowości na blogu:
  • Zakaz kopiowania (kliknij prawym przyciskiem myszki) :D
  • Częściej będą posty ;) Będą jeszcze dłuższe :)
  • Na fanpage na fb będzie zdjęcie z każdego posta :) 
  • Niedługo nowy WYGLĄD BLOGA :D Wiosenny :) Jesteście za? :)


Mateuszek- Braciszek :)

Tu macie taki słodki list *_* Ja się wzruszyłam! <3 KLIK! 

  • Obchodzicie walentynki?
  • A co dostaliście?  
 Przyjaźń poznaję po tym, że nic nie może jej zawieść, a prawdziwą miłość po tym, że nic nie może jej zniszczyć.

poniedziałek, 11 lutego 2013

Koniec ferii, czas do szkoły :)

Heyy :)

Dzisiaj pierwszy dzień szkoły po feriach. Szkoda. ;( W ferie tak mi się nudziło, że sama chciałam iść do szkoły. Ale po tym co dzisiaj przeszłam, ja chce te nudyyyyyy...!!!!! Na matematyce cały czas żarłam cukierki od Domy xd i smarkałam z Magdą nos, bo jestę chorą. Ogólnie to nudy, zmienili nam grafik. Przychodzimy godzinę później, kończymy godzinę później. Ech... 7 lekcji -,-"
NUDYY...!!!
Zrobiłam dla was taki gif ;) Podoba się? ;) Zrobić więcej? :) :)


14 lutego urodzi  mi się braciszek cioteczny ;) Będzie się nazywał Mateusz ;) Więc może w sobotę lub piątek dodam posta ;)
Nie mam weny do pisania postów. W ferie było inaczej. Ale szkoła niszczy wyobraźnie. Niestety. A wracając do Vici, pamiętacie chyba? Zezłościła się na mnie i inne dziewczyny, bo coraz więcej osób ma blogi. Smutna jest też bo nikt prawie nie wchodzi na jej bloga ;) A Mary usunęła bloga.
   Jeszcze jest sprawa Poli, Niedawno założyła bloga, i uważa się za "wielką blogerkę" Nawet po 3 dniach prowadzeniu bloga ZROBIŁA FAN-PAGE!!!! I jeszcze wszystko od nas ściąga. Z resztą jeśli chcecie, podam wam jej linka, i porównacie sobie ile ściągnęła ode mnie i innych dziewczyn. Więc tak, Pola, jeśli to czytasz, to zrozum, że to nie jest miłe, i zgłoszę twojego bloga za coś takiego. Pozdrawiam. xd

takie stare xd

Paaa :)


sobota, 9 lutego 2013

Spring of! I miss you!

Cześć! :) 
Ostatnio zdałam sobie sprawę, że już tak blisko do wiosny. Lubię zimę, ale wolę wiosnę! :) Dlatego przygotowałam dla was notkę o wiośnie :)


Pierwszy dzień wiosny jest 21 marca. 

ZWIASTUNY WIOSNY:
  • W lutym zakwita leszczyna. Zwisające żółtozielone kotki to kwiatostany męski. Leszczynę można spotkać na obrzeżach lasów, przy drogach i nad brzegami strumieni. Jesienią orzechy laskowe będą przysmakiem ludzi i gryzoni.
  • Do Europy przybywają bociany. Pokonują wiele tysięcy kilometrów docierając z Afryki
  • Zawilec gajowy kwitnie od marca do kwietnia. Tworzy białe kobierce w lasach dobrze prześwietlonych, a więc zanim na drzewach i krzewach wyrosną liście. Pokrywa też łąki górskie. Jest bardzo pospolity w naszym kraju.
  • Młode liście lipy szerokolistnej bywają lepkie. Niebawem rozwiną też kwiaty - drobne ale aromatyczne. Herbatka z kwiatu lipy jest smaczna i zdrowa





















Temperatury na przedwiośniu ma wynosić od 0 do 5*C, za to w wiosnę, temperatura przekroczy 5*C.

Myślałam nad zmianami na blogu, np. zdjęcia, slajdy na pasku bocznym. Możliwe również, że jeszcze w marcu nakręcę TAG :)) Nie wiem jeszcze o czym, dlatego czekam na wasze komentarze :) Myślałam nad "O mnie" :)
 Wstawię jeszcze pare inspiracji wiosennych! :)
 

 

 
 
  
 
  
 
  

Spring of! I miss you!
Klimatowa <3