sobota, 12 stycznia 2013

WOŚP- pomóżmy!

Cześć!!!
Dzisiejszy post jest o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Od tego pochodzi skrót. Jutro po miastach będą chodzić wolontariusze i sprzedawać serduszka- naklejki. Pieniądze przeznaczane są na dzieci z ciężkimi chorobami. Pomóżmy im!!! Zachęcam was do kupowania serduszek!


Ja co roku na WOŚP jeżdżę z rodzinką na starówkę Warszawską. Są koncerty, rok temu nakupowałam mnóstwo serduszek! W tym roku kupię ich jeszcze więcej!

                                               Jak wspierać WOŚP?
  • Zostań wolontariuszem! info.
  • Wesprzyj za pośrednictwem portalu sp. SiePomaga- kliknij tu! Możesz wpłacić darowiznę lub oddać, np. stary telefon.
  • Masz facebooka? Wejdź tu!
  • Przekaż 1% podatku! info!
Kontakt do WOŚP:
Tutaj!


Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jest już 21 lat. W zeszłym roku udało się zebrać ponad 40 milionów złotych! Pieniądze zostały przeznaczone na sprzęty medyczne dla chorych dzieci. W tym roku mam nadzieję zbierzemy więcej! Mimo że zebraliśmy w zeszłym roku tyle pieniędzy, to i tak za mało. Zachęcam was do pomocy.
Pomóżmy im!
Kto jest wolontariuszem? A może spotkam kogoś na starówce Warszawskiej lub pod pałacem kultury? ;)
Zapraszam również na aukcję Natajki: klik! Własnoręczna biżuteria!!
Może zróbmy tak- tyle ile będzie komentarzy, tyle serduszek <więcej> kupię ;) 

Niedawno wróciłam z sanek, byłam z Pauliną ;) Hahahaha... Nie mam zdjęć, bo aparat już dawno by się zmoczył, ale jutro może coś dodam ;)
Zrobiłam etykiety, są na samym dole bloga ;) dodatkowo zrobiłam "Zdjęcie o mnie" ;) Możecie zobaczyć na pasku bocznym ;)

                              

7 komentarzy:

  1. ja co roku wrzucam do puszki;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uczestniczę w wośp ale troszkę w inny sposób,z tego powodu,że w mojej miejscowości mamy wolontariat,i jest też organizowany taki bal wośpowy :) my - wolontariusze pomgamy w strojeniu sali,prowadzimy bufet itp :) NOMINUJĘ CIĘ do liebster blog award♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro wrzucę coś do puszki.Kiedyś sama zbierałam raz :)
    http://kissmeabeforeyougo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze wracam cała obklejona serduchami! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam WOŚP!! To jedyny taki dzień, w którym cała polska pomaga. Bez względu na to ile pieniędzy, kto zaoferuje. To jest najpiękniejsze :))
    Świetnie prowadzisz bloga! Dobrze mi się czyta i ogląda twoje posty :)) Zapraszam do mnie. Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominuję cię do : Liebster Awards .
    Jeśli akceptujesz zaproszenie zgłoś się z potwierdzeniem na mój blog :http://lublins.blogspot.com .
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)