piątek, 18 stycznia 2013

Urodzinki Natalci ♥

Cześć! <3
Wczoraj były 5 urodzinki mojej siostrzyczki Natalci :) Goście przychodzą dopiero jutro. Zaproponowałam jej, czy może chce ze mną pójść na chór z okazji urodzin. Bardzo się ucieszyła ;) Jeszcze opiszę urodzinki jutrzejsze ;)




A tu 2 przerobione



Słodka jest ;* Zrobię jej zdjęcia jeszcze z urodzinek.

  Zrobiłam taką "modową ankietę". Co miesiąc będzie nowa. Ankieta będzie oznaczona "M.A." Wyniki ankiet będą zapisywane w zakładce. Wiem, że powinnam zacząć od 1 stycznia, ale myślę że się uda. Proszę was, głosujcie. Ankieta jest na pasku bocznym. I jeszcze jedno. Głosujcie w ankietach! Jest tylko 1 głos w ankiecie! GŁOSUJCIE!I pytajcie w komentarzach przy tym poście:

Niedługo dodam recenzję, już sobie upatrzyłam o czym. Na razie nie zwracam uwagi na ankietę, bo jest mało głosów. 
Uwaga!!! ZAGADKA! Kto zgadnie o czym będzie recenzja, zostanie polecony w poście z recenzję ;* POWODZENIA!

" Nie wystarczy zdobywać mądrości, trzeba jeszcze z niej korzystać."


3 komentarze:

  1. Słodka :)
    Może o czymś do twarzy?
    /Ola
    PS. Wyniki będą dzisiaj wieczorem lub jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziutka ta twoja siostrzyczka <3 Obserwuję i zapraszam do rewanżu u mnie ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)