czwartek, 3 stycznia 2013

Szopki! Oraz mój outfit ♥

Hej!!! 2 post w nowym roku! Niedawno zaczął padać deszcz, jest zimnoo, jakoś... ponuro... Wolę siedzieć w domciu pod kocem! A zaraz babcia zrobi mi kawusię! <333 No... Najpierw szopki:
   No a więc... odwiedziliśmy 3 szopki. Jak co roku ;) Było superowoo!!! Nie chcę was zanudzać, dlatego obejrzyjcie zdjęcia:

Jak jechaliśmy ;)



Druga szopka, to była szopka sztuczna, lecz z prawdziwymi owcami ;)


A ostatnia szopka, to było zoo ;) Nie, no żart xD Były same zwierzaczki :)














Zwiedzanie szopek 1.01 to u nas tradycja :) Większość ludzi uważa, że to chore, bo dzień po imprezie? Wszyscy 'zaspani'! -to trzeba było spać xD A teraz ostatnie zdjęcie, ponieważ nie obeszłoby się bez gofra z bitą śmietaną i czekoladą!♥
A teraz mój dzisiejszy outfit, zdjęcie robione przed sekundą! I jak? Mi troszkę przypomina lat, do tego założyłam kolczyki-lody
Proszę o niekopiowanie moich zdjęć bez zapytania!!! Ostatnio spotkałam się z taką sytuacją, ale nie będę wnikać w szczegóły. Jak zauważyliście, zrobiłam nową zakładkę "współpraca". Teraz jak chcecie zdobyć czytelników, możecie tam zajrzeć ;) Współpracuję już z Gosią, i was też zachęcam! W następnym poście będzie recenzja szamponu do włosów! + parę zdjęć z sesji!

                                                                                                       Julia

9 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie widziałam takich szopek , a szkoda ... ;(
    Super outfit , szczególnie bluzka w kwiatki! :D

    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nienawidzę gofrów:D
    fajne szopki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna była ta szopka z owcami i zwierzętami <33 .
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szopka ze zwierzętami <3

    Rozdanie conversowe
    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne szopki! :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ♥
    http://merveileuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)