poniedziałek, 21 stycznia 2013

Recenzja: szminka natłuszczająca My Lipcare (vanilla)

Cześć! Jak wam obiecałam, oto recenzja. Tym razem szminki natłuszczającej My lipcare (klik) , której ostatnio używam. Kupiłam jeszcze taką samą, tylko inny smak (Recenzja niedługo), i dla siostry, więc nie będę jej zabierać.

Czasami zastanawiamy się, dlaczego usta pękają i są wiecznie suche. Jest to przez odruchowe oblizywanie i obgryzanie warg. Czasami może to być powód składniku z którego składa się szminka, na który jesteśmy uczulone. Dlatego przygotowałam dla was recenzję, która pomoże wam z tymi problemami.

Opakowanie:
Typowe dla szminek. Plastikowe, nie otworzy się samo.
Kolor:
Bezbarwny.
Skład:
Nie napisane. Lecz jest to szminka dla każdego, ponieważ nie zawiera żadnych składników, na które można się uczulić.
Ocena:
Daję 5/5 gwiazdek, ponieważ uważam, że ta szminka na tyle zasługuje. Dobrze natłuszcza, chroni przed wiatrem. Troszkę też ociepla usta. Jest dostępny w niskiej cenie w każdej aptece. Wargi nie pękają przez długi czas. Ja zawsze wieczorem smaruję nią usta, a gdy się budzę, dalej są nawilżone. Wybrałam ten smak [vanilla] ponieważ słyszałam, że wanilia dobrze działa na włosy, skórę, itp.
Gdzie kupić?
Apteka, czasami pasmanteria
Ile kosztuje?
ok. 4zł. 90gr.
Od producenta:
Pomadka ochronna VANILLA - prowitamina B5 aktywuje naturalną regenerację naskórka, nadając ustom niezrównaną miękkość. Masło shea odżywia i wygładza usta, przywracając im gładkość i elastyczność.

Jeśli nie znajdziecie w aptekach i pasmanteriach tej szminki, kupcie najlepiej taką, która będzie zawierała:
  • witaminę B5, A i E (wspomagają one regenerację, opóźniają proces starzenia się skóry, nadają im sprężystość)
  • filtr UV (nie należy zapominać, że zimą, jeszcze bardziej niż latem, jesteśmy narażeni na szkodliwe działanie promieni słonecznych)
Mam nadzieję, że moje rady się przydadzą ;)
Wypróbowałam jeszcze inny smak tej szminki. Uważam że przyda się wam recenzja o niej, dlatego recenzja tej szminki będzie następna. A teraz spadam do lekcji xd
 Pamiętacie? Dziś dzień babci!!! Złożyliście już życzenia? Ja dam babci i dziadkowi laurkę, którą zrobiłam na plastyce ;) Waszym babciom życzę duuuuużo zdrowia!
Pozdrówcie ode mnie swoje babcie! ;*

6 komentarzy:

  1. Ja kupiłam szminkę vanillia-honey , też dobrze działa :D . Kocham wanilię ♥ !
    Ja mojej babci dam kwiatka i czekoladę :D .

    OdpowiedzUsuń
  2. VANILLIA♥

    Tak, obserwuje Twojego bloga ;)
    zapraszam również do mnie :*

    zakreeecona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa recenzja ;) ale jestem zwolenniczką szminek w kolorach. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka natłuszczjąca, dobra na teraz, na zimę.:) Obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)