niedziela, 6 stycznia 2013

recenzja: szampon with JERICHO ROSE (wyrazisty kolor)

Hejaaaaaa <3 Dzięki za tyle komentarzy przy ostatnim poście! Jak wam obiecałam, recenzja. Nie napisaliście, jaki szampon chcecie do recenzji, więc ocenie szampon, jaki ja znalazłam.

Szampon with JERICHO ROSE
Wyrazisty kolor


 Szampon ma za zadanie nadać naturalny kolor włosom farbowanym, i nadać wyrazisty i piękny kolor włosom normalnym. Szampon ogólnie jest dobry, lecz po wysuszeniu włosy się troszkę się elektryzują.
Opinia:
 Włosy są puszyste, rzeczywiście rozjaśnił mi się kolor. Gdy są jeszcze mokre, są trochę sztywne. Po wysuszeniu elektryzowały mi się, ale to chyba z powodu moich włosów ;/

Opakowanie (butelka):
400ml. przyjazna środowisku, nowa butelka. Nakrętka również nowa, wystarczy że się kliknie, i się otworzy.

Czy polecam?
Jasne! Kolor jest jaśniejszy, lub przynajmniej tak mi się wydaje.


A jakie są wasze opinie, co do tego szamponu?

12 komentarzy:

  1. pierwszy raz go widzę, ale lubię produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OO fajne, muszę gdzieś znaleźć.. gdzie kupiłaś? ; ) Odpisz u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA! DOPIERO ZACZĘŁAM ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba kupie, wydaje mi się że będzie dobry :)

    http://werka-werciuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne włosy hoohoho ♥ *.* :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go nie używam , ale chyba zacznę ;D
    Za ile kupiłas ?
    Wpadnij ;> + oberwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go używam dla mnie jest dobry .
    Zapraszam do mnie : http://lublins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam go nigdy ... :D
    Ale mam ten sam problem - włosy MASAKRYCZNIE mi się elektryzują i wiecznie są oklapnięte , u g h . ;(
    Byle do lata ... ♥

    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam
    ale masz piękne włosy!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam szampon z tej serii tylko do brązowych włosów, świetny, i pięknie pachnie<3

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie Ci w takich ! ;)
    może kupię ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)