środa, 30 stycznia 2013

Przypomnienie o LOSOWANIU!!! I odpowiedzi na wasze pytanka ;3

Haiii <3
Dziś mam brak weny do czegokolwiek. A więc tak Przypominam wam o LOSOWANIU (klik) NA MOIM BLOGU!!! Mało osób się zgłasza! Jeśli możecie, poinformujcie znajomych, czy coś... Bardzo chciałam jeszcze podziękować Paulinie W. za opublikowanie mojego losowania na tweeterze ;)
 Jutro są jeszcze wyniki jednego konkursu... Nic nowego się ostatnio nie działo... siedzę u babci i dziadka. Nie mam pomysłu na posta...
Vica jak się obraziła, to już na stałe. Napisałam jej na blogu żeby weszła i zobaczyła, ile ludzi jest przeciw tej kłótni. Ona dość rzadko wchodzi na bloga, więc pewnie jeszcze nie widziała...
Na dworze zimno, wczoraj napadało duuużo śniegu. Napstrykałam jakieś zdjęcia, ale są jeszcze w aparacie. A dziś:
Robione wczoraj <3 Specjalnie dla was ;*

Nie dawno zadzwoniła mama, z wiadomością że może jutro pojedziemy do babci do Połańca (koło Sandomierza, woj. Świętokrzyskie, ok. 3 godz. od w-wy) Jest tam super! Spokój i cisza... Las las las!!! Śnieg...  Może babcia troszkę wkurza, ale chciałabym do niej pojechać! Zakładam że jak podjedziemy pod blok, to ona już będzie leciała po schodach jak wariatka -,- xD Ale nawet przyznam że stęskniłam się za nią... ;) Ostatnio na ferie byłam u niej w 2010... Ale jeszcze wszystko nie jest pewne. Jak tata znajdzie prace, to nici...

Chciałam jeszcze odpowiedzieć na pytania zadawane przez was w dawnym poście:
- Lubisz swoją szkołę / klasę ? 
Tak! Mam nie normalną klasę, ale nie zamieniłabym jej na inną! ;*
-Gdybyś mogła zmienić swoje miejsce zamieszkania , gdzie byś się wyprowadziła ? 

Do Anglii <3 Londyn!
-Czy tam gdzie mieszkasz jest jakiś większy sklep typu Plaza ? 

Mieszkam w Warszawie, ogólnie największe polskie miasto. Dużo sklepów!
-Masz dużo przyjaciółek ? 

Jasne! Mam mnóstwo przyjaciółek na których mogę zawsze polegać i poczatować na fejsie ;D
-Lubisz pomagać zwierzętom ? 

Tak! Wspomagam wiele akcji charytatywnych!  Np. pmiska.pl 

 -Lubisz nasz blog?
Tak ;3 Ogólnie w odróżnieniu do wielu bloggerek lubię blogi przyjaciółek ;)
-Jakie blogi przeglądasz?

Różne ;) Lubię blogi o życiu ogólnie ;)
-Co robisz natychmiast po wejściu na komputer?

Wchodzę na fejsa, a w nowej zakładce otwieram pocztę i blogger.com ;3
-Zielony VS. żółty?

Zależy ;) Lubię delikatny zieleń, i neonowy żółty! ;)

 -Masz jakieś neonowe kolczyki? :3
Nie ;) Ale chciałabym mieć^^


A moje statystyki wariują!!! Codziennie mam po 70, 80, 90 wyświetleń, a tu...
Jesteście kochani! ;*


I pamiętajcie o LOSOWANIU!!! MAŁO OSÓB SIĘ ZGŁASZA!!!

24 komentarze:

  1. Hah, zrobienie takiego zdjeica to dla nie magiaa *.*
    Wpadnij na nową notkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Alee fajnee to zdjecie :) hhaha , nigdy takiego nie widziałam .

    zapraszam - tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne serduszko Ci wyszło :)

    Zachęcam do obserwowania:
    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wzięłabym udział, ale nie ogarniam o co chodzi z tymi banerami XD Karola-Oliv.blogspot.com/ Oliv : 3 + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :)
    obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, super post. Nieźle piszesz ;D

    Będę wpadać, a ciebie zapraszam do mnie:

    http://flushberry.blogspot.com/

    zaobserwuj, jeśli chcesz ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna składanka zdjęć :D

    http://wekablogpf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne to zdjęcie... I bardzo przyjemnie czta się to co piszesz:) licznik wyświetleń będzie rósł z tygodnia na tydzień także wytrwałości w pisaniu życzę....

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny kolaż :D
    http://idealnie-nieidealnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne serducho;) u mnie konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie to serduszko*.* Zapraszam;) http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszło ci to zdjęcie z sercem :D Mnie też dziadkowie czasami wkurzają, ale uwielbiam ich odwiedzać mimo wszystko ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne to serduszko

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie podobnie- Konkurs, do wygrania nawet bony o wartości 120zł! http://rubber-balloon.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje rosnących statystyk! Poza tym bardzo ciekawy blog :)

    Wpadnij koniecznie do mnie na prosty konkurs, do wygrania lakiery do paznokci :)

    Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje statystyk :D
    Ale ja nie biore niestety udzialu w losowaniach ;C

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam na nowego bloga prowadzonego przeze mnie i moje 2 przyjaciółki.

    ekipa Charmer Dreams.:*
    charmerdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo chciałabym mieszkać w Londynie :3

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)