piątek, 11 stycznia 2013

Outfit szaro-pomarańczowy

Hejaaa!
 Nareszcie!!! PIĄTEK!!! Ale się cieszę! Ale do rzeczy. Była u mnie Paulina, właśnie poszła. Szkoda, bo fajnie było^^ Zrobiłyśmy zdjęcia z mojego dzisiejszego outfitu, i muszę przyznać, że wyszły całkiem fajnie;) Strój jest szaro pomarańczowy, blade kolorki ;) Do tego dodałam bransoletkę i kolczyki. Myślę że całość wygląda fajnie ;)






Większość ubrań są z H&M ;) Więc nie będę pisać sklepów :) Wczoraj rozbieraliśmy choinkę, po zdjęciu bombek była łysa :D Ale zdjęcia z porównaniami będą następnym razem ;) Teraz jestem u babci i zostanę u niej na noc :D Porobimy sobie słiiit fociee <333 Wczoraj napadało śniegu, było ślisko, jak szłam do szkoły (a wczoraj nie mieliśmy 2 pierwszych lekcji, czyli tylko 3!) poślizgnęłam się jakieś 5 razy :D Ale to przecież tradycja ;) Dziś śnieg stopniał ;( I jest jeszcze bardziej ślisko ;< Góry śniegu leżą na chodniku, zimno, chociaż dzisiaj nie było tak zimno ;) Rano jak zawsze nie chciało mi się wstać, ale niestety, budzik -,-' Zaraz zmykam na wasze blogi i na przerabianie zdjęć. Czy są jakieś zamówienia co do zdjęć?? I o czym chcecie następnego posta??

Nowe tło facebookowe ;D
Paaa!!!I miłego weekendu!!!


4 komentarze:

  1. Nicki Minaj ♥ ♥ .
    Fajny outfit , a czapeczka to jest mega boska normalnie *-* <3 . Te rurki też są megaaa ♥ ! Nwm , może o przyjaźni , zwierzątku ♥ ?
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moja siostra ma podobną czapkę :) czasem sobie pożyczam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kolczyki! Dobrze wyszłaś na zdjęciach :) Brakuje tylko zdjęcia torebki :)

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)