niedziela, 13 stycznia 2013

Niesamowite odkrycie!

Cześć!! W sobotę wieczorem wybrałam się jeszcze na sanki. Zmarzłam niesamowicie! Ale i tak było świetnie! Jak ja kocham zimy! Ta jest wyjątkowo piękna! Śnieg się delikatnie błyszczy, śnieżek prószy w twarz... Te zaśnieżone ulice...  To wszystko jest takie piękne! Zdjęcia z sesji z Pauliną dodam już niedługo!

  W sobotę byłam u babci i dziadka. Wieczorem, po spacerze zawołali mnie rodzice. Poleciałam do pokoju. Na stole stało wielkie pudełko, w nim same czarno-białe i brązowe zdjęcia. Wszystkie pamiątki z przeszłości... Obejrzałam parę zdjęć, były świetne! Ciężko mi było wierzyć, że jeszcze te zdjęcia są w jednym kawałku. Szczególną uwagę zwróciło na mnie pogięte, troszkę podarte zdjęcie. Była na nim jakaś kobieta. Zapytałam dziadka, kto to jest? Dziadek odpowiedział, że to jego babcia (czyli moja Pra pra babcia). Podobno zdjęcie jest z XIX wieku... Patrzyłam się na fotografię dosyć długo....Niesamowite!

   Na pasku bocznym są etykiety. Jeśli interesują was posty Jednej tematyki, wystarczy że klikniecie w którąś z etykiet. Dodatkowo dodałam ankietę (zapraszam do głosowania) i zdjęcie "o mnie". Chyba straciłam czytelników. Nie wiem czemu. Ostatnio słabo z komentarzami, wejść na bloga jest coraz mniej... Mam nadzieję że przy tym poście wszystko wyrównacie ;) I oczywiście czekam na pomysły na posty w ankiecie!!! Chcecie jeszcze jakieś minimalne zmiany na blogu? Może macie jakieś "ale" do postów? W razie pytań piszcie na e-maila! I GŁOSUJCIE W ANKIETACH!!!

Dziś niedziela, wybrałam się z Pauliną na sanki <3 Moja siostra też chciała, więc ją zabrałyśmy ;) Na górce spotkałyśmy jeszcze chłopaków Patryka i Bartka ;) Jak oni poszli, była walka na śnieżki <33 Wszyscy się rzucałyśmy!! A Paulina i jej mama (że mieszkają na parterze), rzucałyśmy w okno xD Chyba cały blok zostawiłyśmy w śniegu ;o Za chwilę wyjdę jeszcze raz, tym razem z aparatem ;) I już bez sanek ;) A na razie dzisiejsze po kościele:














Z Teodorkiem mojej koleżanki ;*

I jeszcze LIEBSTER BLOG AWARD! Zostałam nominowana po raz 4 ;) Tak na prawdę miałam już 5 nominacji, ale na pierwszą nie odpowiedziałam ;) Pytania od NATY!
1 .  Jak długo prowadzisz bloga ?
Od 8 września 2012 ;)
2. Czy miałaś chęci usunięcia bloga , jeśli tak ile było takich momentów ?
Nie! Blog to jest mój świat, pamiętnik! Nie zamierzam go usuwać!
3 . Jak zdobyłaś taką popularność ?
Eeee... Jaką popularność?
4 . Ulubiony film , twoja odpowiedz może zawierać 3 typy ? 
Tytanic <3 
5 . Twoja średnia szkolna ? 
 ... Następne pytanie...
6 .Ulubione 2 przedmioty oraz 2 najgorsze  ?
Najlepsze: Rel. i muz. Najgorsze: Polski i matma ;)
7 . Ulubiona potrawa świąteczna ( może być Bożonarodzeniowa i Wielkanocna ) ?
Nie mam ;)
8 . Co porabiasz w wolnej chwili  ?
W zimę walka na śnieżki z Pauliną <3 W lato spacerki...  Na codzień piszę bloga ;)
9 . W jakim miesiącu się urodziłaś ?
Kwiecień, a dokładniej 18 <333
10 . Uznajesz regułę : obserwacja za obserwację ?
Jeśli ten ktoś komentuje normalnie, a nie: -masz fajnego bloga! Będzie mi miło jeśli zaobserwujesz mojego!...Masakra!!! Poza tym ta osoba musi odwiedzać mojego bloga ;)
11 . Używasz kosmetyków do twarzy i ciała ? 
Czasami ;) 
Nominuję wszystkich, którzy to czytają!!! Więcej informacji:  klik!

Oraz na poprawę humoru... Marysia (moja koleżanka z klasy) w roli głównej :D Napisałam jej na fb. że zmieniłam kolor fejsa, podałam jej link do stronki ;D Oczywiście oszukałam ją, bo wiem, że to nie działa;) Ona tam pokręciła i...Ma różowego fejsa :D A to miał być żart...


 Chcecie link do stronki??

13 komentarzy:

  1. no tak, zima jest piękna ale ja już chcę wiosnę ;) fajne zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. great post & blog! Maybe we follow each other!? Let me know :) Greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie są portery sprzed ponad 100 lat c: . Gratuluję nominacji , zasłużyłaś ;*
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne focie ^^
    Teodorek jest sweet ; *

    http://olcie323.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję nominacji!



    http://sarabrych.blogspot.com/ <- zapraszam na mojego bloga , dopiero zaczynam , obserwujemy :) ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj linka, hehe :)

    Super post, fajny, bo długi :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji :)

    Zabawa na śniegu..brrr ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne fotki c:
    dołączyłam do Twoich obserwujących, dołączysz do moich? czekam na rewanżyk, byłoby miło C:
    pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)