środa, 16 stycznia 2013

Kolczyki ;D

Hejkaa <3
W dzisiejszym poście dodam zdjęcia moich kolczyków. Wczoraj kupiłam nowe ;) Moja kolekcja się powiększa coraz bardziej. Oto one:
Moja kolekcja ;*












Sówki są nowe ;) Które z kolczyków wam się najbardziej podobają? Niedługo dodam stylizację z jakimiś kolczykami! Z jakimi chcecie?

Niedawno wróciłam ze szkoły, ostatnią miałam matmę. Akurat pan oddawał sprawdziany semestralne, które i tak nie zmieniają oceny, bo na semestr są już wstawione -,- Nie trzeba było się 'starać'. Magda (kujon klasowy xD) dostała 3 ._. Większość osób z klasy dostała 3. Ja dostałam 5! 28p./30p.! Jupilaaa! I tak ta ocena nie zostaje wpisana, więc nie ma się z czego cieszyć.

W ostatnim poście pytaliście o link do stronki do zmieniania kolorów fejsa, to link: klik! Niestety stronka ma wirusa. Zapamiętajcie link i wejdźcie później. Stronka na 100% działa, i nie jest to jakaś ściema. Marysia ma różowego ;D Tylko jest jeden problem, jeśli dzielicie z kimś komputer. Kolor zapisuje się na komputerze. Marysia dzieli komp. z siostrą, a jej się nie podoba kolor xD

UWAGA!!! Pod tym postem możecie zadawać mi najróżniejsze pytania! Odpowiem na nie 31.01. lub później. Już pod koniec roku zapytałam, czy chcecie coś takiego. A więc, pytajcie!!




Zapraszam na bloga Natalii, mojej koleżanki. Dopiero zaczyna, i miło jej będzie, jeśli ją zaobserwujecie.

P.S. 
 jeśli macie komentować, to z pytaniem ;)  I proszę o nie podpisywanie pytań liczbami, ani innymi znakami! Łatwiej mi będzie odpowiadać!

7 komentarzy:

  1. Gdzie kupujesz takie piękne kolczyki ♥ ? Sówki rządzą ♥ .
    Co do pytań :
    Lubisz swoją szkołę / klasę ?
    Gdybyś mogła zmienić swoje miejsce zamieszkania , gdzie byś się wyprowadziła ?
    Czy tam gdzie mieszkasz jest jakiś większy sklep typu Plaza ?
    Masz dużo przyjaciółek ?
    Lubisz pomagać zwierzętom ?
    I to by było na tyle , nie mam weny :< . Potem jeszcze postaram się popytać :D .
    W wolnej chwili zapraszam - http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ; )
    -Lubisz nasz blog?
    -Jakie blogi przeglądasz?
    -Co robisz natychmiast po wejściu na komputer?
    -Zielony VS. żółty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz jakieś neonowe kolczyki? :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)