niedziela, 27 stycznia 2013

Emocje jak przy zbieraniu ziemniaków... Czyli instalowanie the sims 3!

Heeej! <33
W poprzednim poście napisałam wam, że zdjęcia będą troszkę później, ponieważ miałam drobne problemy. Pomimo tego, każdy pisał: 'nie wyświetlają mi się zdjęcia' 'mi też się nie wyświetlają zdjęcia' ' fajne zdjęcia, szkoda że ich nie widać...' Czy wy umiecie czytać?! Czytajcie posty, a potem komentujcie, bo napisałam wyraźnie, po polsku...

Ale cóż. Wczoraj zainstalowałam grę the Sims 3. Dostałam je na święta, lecz płyta nie działała... Wczoraj oddali nam nową płytę ;)  Gra ogólnie fajna, już zdążyłam zrobić rodzinkę :D. Jest duuużo funkcji, przy dobieraniu ubrania można zmienić kolor ;) Odcień skóry może być nawet zielony! Bardzo się cieszę, a szczególnie, że zaczęły mi się ferie :D Będę miała 2 tygodnie grania :o
Macie jakieś zastrzeżenia co do tej gry?



Mary przedwczoraj założyła bloga, dziś ma już 7 obserwatorów!!! Pomożecie jej? (marysiabloger.blogspot.com)

I jeszcze jedno: Pod tym postem (klik) zadawajcie mi pytania!!! Odpowiem na nie już w tym tygodniu!!!

A z okazji 100 obserwatorów, niedługo czeka was niespodzianka! ;*


5 komentarzy:

  1. A wiesz może, czy można gdzieś z internetu sciagnac simsy za darmo i jeszcze po polsku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Umiem czytać , jakbyś nie wiedziała . Mi się nie wyświetlały , ani nadal nie wyświetlają , więc ? Nie odbierz tego za złośliwe , ale nie przepadam za tym , że ktoś oskarża mnie o pracę mojego komputera , że coś poszło nie po naszej myśli ;) .
    Co do Simsów to ja też mam takie , tylko na telefonie ;) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra sims3 rozkręca się dopiero gdy masz dodatki ;0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)