środa, 9 stycznia 2013

Ech... śnieżnie ;)

Cześć!

Widzę, że spodobała wam się recenzja, i nie wiem, pisać je dalej czy nie? (odp. w komentarzach!) Jeśli chcecie, niedługo dodam nową recenzję! A więc głosujcie w ankiecie, jakie recenzje chcecie!
Nie byłam dzisiaj w szkole, ale to dlatego, że strasznie boli mnie noga! Nie wiem, nie mogę zgiąć, a jak już zegnę, to nie mogę wyprostować ;( Mam nadzieję, że wszystko niedługo będzie w porządku.

Na dworze zimno, trochę napadał śnieg... Ale jest fajnie! ;) A szczególnie jak się siedzi pod kocykiem ;) Narobiłam trochę zdjęć, zaraz je poprzerabiam ;) Ale najpierw zobaczcie zdjęcia:






6.01 było święto 3-ech Króli. Akurat wtedy pisałam recenzję, i zapomniałam dodać, że na drzwiach trzeba napisać "C+M+B 2013" i okadzić mieszkanie. Tu zdjęcia:



Od teraz moje zdjęcia będę podpisywać, chyba że jestem na nich ja. Bo chyba żadna bloggerka nie będzie kopiowała mojego portretu ;)
Wczoraj byłam u Pauliny. Fajnie było! Może dzisiaj też się spotkamy.
Takie stare ;)
A teraz zmykam!
Jak mi się uda, to w kolejnym, poście zamieszczę outffit!
I jeszcze z sylwestra ostatnie zdjęcie:
                        
                                                     

12 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia - nie lubię zimy :D .
    Śliczna :D .
    W wolnej chwili zapraszam ; the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, zdjęcia
    ja KOCHAM ZIMĘ
    jak tylko spadnie śnieg pędze zrobić stylizacje ♥
    myfashion-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też wreszcie śnieg spadł , WRESZCIE! ♥
    Super zdjęcia , szczególnie ostatnie , hehh ... :D

    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również śnieżnie, tylko szkoda,ze tak późno :(
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcie :) Tak, jestem za tym byś robiła więcej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nie ma śniegu. :(

    Zapraszam na konkurs u mnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie niby jest śnieg, ale to wygląda tak : wieczorem i w nocy - śnieg, a w dzień pada deszcz -.-'
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia i świetny blog. pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, super blog prowadzisz! Będę odwiedzać. ;* Kiedy kolejna notka?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnieee.

    zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas dopiero zaczeło sypać i jest pięknie. :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)