sobota, 19 stycznia 2013

Blog został usunięty? + Dzięki Natalii, Sandrze i Tinie ;)

Hej ;)
  Od wczoraj miałam problem z blogiem, ponieważ było napisane, że został on usunięty. Potem pokazywał mi się, ale nie było mojego konta. Więc nic nie mogłam napisać. Poza tym widzieliście jakieś problemy, np. Przy napisie AUTOR był napis NIEZNANE. Gdyby nie moja ciocia, nie odzyskałabym konta. A tym bardziej, że nie mogłam nawet zobaczyć gmaila. I dzięki Natalii (tali) Sandrze, i Tinie za pomoc w odzyskiwaniu bloga.

GŁOSUJCIE W ANKIETACH!!!!!

  Dzisiaj moja siostra miała urodzinki, znaczy, dzisiaj przyszli goście. Strasznie się cieszyła z prezentów ;) Teraz bawi się nowymi zabawkami ;) Ja dostałam od cioci bransoletkę ;) Bardzo mi się podoba ;) A wam? ;*
Przepraszam za jakość, zdjęcie robione kamerką int. ;)

We wtorek jedziemy do kina na HOBBITA... Oglądaliście ten film? Mi szczerze mówiąc nie chce się tam iść. A tym bardziej dlatego, że idziemy piechotą -,-' Po za tym, nie lubię tego typu filmów...Ale zobaczę ;) Warto jest iść :) A 24.01 mamy bal karnawałowy ;) Nie mogę się doczekać! Macie jakieś propozycje co do stroju?
Może niedługo zrobię jakieś DIY^^ Jak na razie nie mam pomysłów, ale coś wymyślę. Dawno nie było posta diy, więc mam nadzieję, że szybko się pojawi.
Paaa <3
I jeszcze przygotowałam dla was małe niespodzianki ;) Kliknijcie w linki <3
Klik 1
Klik 2
A tu taka mała zapowiedź:
Zapowiedź :3




12 komentarzy:

  1. fajny napis w nagłówku i ładna bransoletka;p
    Ja też nie przepadam za tego typu filmami;)
    obserwuję i liczę na jakiś rewanż.;))
    http://kochajmniebejbs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam na tym filmie, bo też nie lubię tego typu filmów :)

    Zapraszam do siebie na informacje! http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog <3
    + Nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/zabiegana.html#comment-form ;*
    + Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą piosenkę! <3
    Bardzo fajny blog! Obserwuję ;)
    I zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć julio,

    fajny ten twój blog. też zawsze mam w lodówce czekoladę!!! a najbardziej lubię ją ze szklanką zimnego mleka! :D pozdrawiam, basia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Julia wszystko by było fajnie pomijają 2 sprawdziany tak jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nutka jest świetna ;-)
    dobrze, że udało się odzyskać konto :D

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog , zapraszam do mnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że odzyskałaś ;d
    W wolnej chwili zapraszam :

    mylife-myhappines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)