piątek, 25 stycznia 2013

Bal karnawałowy!

Heeeeej!!!
W czwartek był bal karnawałowy w szkole. Jak już mówiłam, podarłam sobie rajstopy, a w domu, jeszcze upaćkałam je farbą <333 Do nich założyłam krótkie spodenki z poprzedniego posta, i bluzkę. Strasznie się spociłam, a zakwasy miałam już po pierwszych 10 minutach imprezy! xd A zaczęło się od corocznego klubu 'podpierania ścian'! Wszyscy się świetnie bawili, ale chyba oprócz biednej Monisi, która zepsuła sobie zabawę przez jedną taką z klasy. Siedziała cały czas na ławce... Ale przejdźmy do rzeczy. Mój strój wyglądał tak:

A do makijażu użyłam:
  • Białej kredki do oczu
  • tuszu do rzęs
Tak, wiem.. PRZEGJEŁAM xD

Jak wracałyśmy z Sandi, tak nam było gorąco, że rzucałyśmy się śniegiem po twarzy i kładłyśmy się w śnieg xd. Jak wróciłam do domu, strasznie źle się czułam. Z tego powodu, nie byłam wczoraj w szkole. Po prostu się zmęczyłam... Nie było piosenki, której bym nie przetańczyła ;)
Foto z imprezy:




W środę był bal w ognisku (zajęcia pozalekcyjne). Miałam na sobie: dżinsy, biało-czarną bluzkę z błyskotkami (*-*) A na twarzy miałam wąsy namalowane eye linerem :D Makijaż miałam ten sam.


A to parę fotek z balu ;)



A od wczoraj mam ferie (mazowsze <3) I straszni się cieszę! Możliwe, że pojadę do babci, a jeśli tata znajdzie pracę, to nici ;( Będę się spotykać z koleżankami, które nie wyjeżdżają.
Wczoraj poszłam do Marysi, bo chciała założyć bloga, ale nie wiedziała jak. Co chwila pisała mi na fb 'julka, nie wiem co ja zrobiłam' XD Ale w końcu jest ;) Klik! Może na początek dodacie ją do obs.? [M. nie musisz dziękować ;)]


FERIE!!! <3
A moja koleżanka niedawno założyła bloga ;) Obsypiecie ją obserwatorami??
marysiabloger.blogspot.com

I jeszcze jedno: coś się stało, że nie wyświetlają się zdjęcia, musicie poczekać ;) A 100 obserwator zostanie wpisany na listę polecanych ;*

15 komentarzy:

  1. nam odwołali karnawał w szkole -.-
    Świetny blooog ;3

    obserwuję i liczę na to samo :)

    http://olaa-ola-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyświetla mi się zdjęcie ;p My nie mamy takich zabaw ..
    obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma zdjęć. smutneeee. :<

    obserwujemy? ja już. :)
    brakwenybiczys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pojawiają mi się zdjęcia ;c
    Na serio kładłyście się na śniegu xd ? Krejzolki :D
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm. Ja bardzo lubię kłaść się w śniegu. Mi także nie wyświetlają się zdjęcia :O

    Zapraszam do siebie na rozdanie conversowe
    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno zajrzę. :)
    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy ten napis "[foto]" to miał być link do zdjęcia, bo mi się nic nie otwiera :/
    Lepiej chyba jest po prostu umieścić zdjęcie w poście, między tekstem. Jak coś to tylko taka rada, żeby nie było ze wymuszam na tobie jakieś zmiany hehe ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia, chyba nałożyły pelerynę niewidkę ^^
    W sumie, to u nas nie ma balu, ale jakby był to zapewne bysmy sie przebierali, ja bym sie przebrala chyba za ślizgonkę lub gryfonkę
    wpadnij na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie przepadałam za szkolnymi imprezami dlatego nie pojawiałam się na nich, może poza podstawówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie wszkole nigdy takich nie robią :C
    fajne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. przez 15 minut karmiłam Twoje rybki :P
    tzn. te na dole, hehe.
    też bym chciała, aby nasz bal był taki ciekawy..

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog. Świetny strój na ten bal :D

    Zapraszam i dziękuję za obserwację :
    http://wixi-dream-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)