czwartek, 24 stycznia 2013

Bal karnawałowy! -streszczenie ;)

Siemka!!!
Znowu długo nic nie pisałam, ale to dlatego, że nie miałam czasu. Wczoraj był bal karnawałowy na ognisku (zajęcia pozalekcyjne) Zabrałam tam też siske. Ale to opowiem pojutrze albo później ;) Dzisiaj o 15 mamy bal w szkole. Przed chwilą wróciłam z ciuchlandu ;) Kupiłam spodenki: (7 zł.)

Przód

Tył ;)

Założę je na bal. Zdjęcia dodam w następnym poście. Wczoraj zrobiłam sobie takie mini "diy". Podziurawiłam stare rajstopy ;)
A co do dnia babci i dziadka, to jak siedziałam na fb (xd) zadzwoniła do mnie mama, żebym poszła po Paulinę. Jak wracałyśmy, poszłyśmy do kwiaciarni zobaczyć, czy są jakieś ładne kwiatki. Potem poleciałyśmy szybko do Pauliny po kase, i do kwiaciarni ;) Babcia się ucieszyła, kupiłam jej różyczkę ;) Dziadkowi dałam czekoladę.

Dziś taki krótki post, bo niedługo muszę lecieć do szkoły. Paaa! <3


9 komentarzy:

  1. 7 zł za takie ładne spodenki? Super! Czekam na zdjęcia z balu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne spodenki ^^
    U mnie nie ma takich zajęć ;)

    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spodnie :3
    Jak tam bal?
    Podobał się?


    marysiabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak shorty za niecałe 10PLN ; > miło tu = obserwuję = czekam na rewanż ;) bal przebierańców czy dyskoteka ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maagda-blog.blogspot.com zapraszam :)

      Usuń
  5. Ładne spodenki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)