sobota, 22 grudnia 2012

Zimowe cz. 1

Witajcie ;*

Na początku opowiem wam o jasełkach w czwartek. Jednym słowem to była KATASTROFA!!! Nikogo nie było widać ;( Ja stałam z tyłu, a przede mną stała "Maryja". A jak mówiłam swoją kwestię to ludzie patrzyli się na siebie i nie wiedzieli kto to mówi ;x Od razu po jasełkach poleciałam na Wigilię mojego chórku ;) Pośpiewaliśmy kolędy, było całkiem fajnie ;) A teraz zdjęcia moich nowych buuutóóóów <3 Strasznie mi się podobają, a tym bardziej z tego powodu, że nie przemakają ;) Oto zdjęcia+ krótka recenzja.



Od zewnętrznej strony mają 3 zapięcia. Nie przemakają, w środku mają futerko. Są ciepłe i wygodne. Podeszwa się nie ślizga.
Sklep: 
 O więcej informacji piszcie w komentarzach.

Wczoraj przyjechała moja babcia. I jak zawsze musiała nam coś przywieźć.
  • czapka panda
  • sukienko-tunika
  • baletki
  • spodnie
  • bransoletka, naszyjnik, 10 gumek do włosów 
  • oraz parę ubrań xd
I to tylko moje rzeczy!!! Zdjęcia dodam w Wigilijnym poście. A na razie mam parę zdjęć tuniki, czapki pandy i baletek, których nie widać, bo są czarne.



Lubicie mandarynki? ;)
Dziś ubieramy choinkę!!! nie mogę się doczekać!!! Rodzice właśnie pojechali kupić. A co do wczorajszego "końca świata" to wierzyliście? Ja nie. Tyle razy miał być koniec świata i jeszcze nie było. Ale sądzę, że to było tylko po to, żeby docenić to, co mamy. Po prostu... żeby docenić świat! Ale nie chcę was zanudzać. 2 część "zimowego" posta w Wigilię! Więcej zdjęć i inspiracji!!!
A na razie, kolędy i piosenki na świąteczny nastrój <3

karaoke♥ 

 


                                                                                           
Bałwanki ;* oraz parę inspiracji:




                      Julia♥ 
P.s. Jak wam idą przygotowania do świąt? 

14 komentarzy:

  1. Ej, chyba coś tu jest nie tak? ;o Ukradłaś moje zdjęcie! Bez zgody, bez zapytania -.-

    też wolałam poprzednią nazwę, ale to była konieczność. Musiałam zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne buty, czapka również ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko buty, ale to wiesz, jak pochodzisz wnich dłużej i po śniegu polatasz to się porozklejają w końcu i będą przemakać. tak już jest z butami. ja moimi też tak się cieszyłam ;P
    heh, fajna czapka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutkie buciki !! :D
    Ja od rana sprzątam i mam już dość . -,-
    A mandarynki KOCHAAAAM! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. czapka cudowna, buciki również :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. babcie zawsze muszą coś kupić :)fajne rzeczy !
    a jasełkami się nie ma co przejmować..

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka czapusia ;-)
    Zapraszam do mnie na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ;)
    Ja dopiero zaczynam więc przyda mi się twoja pomoc :3
    http://izabela-and-izabela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)