piątek, 28 grudnia 2012

Wyniki konkursu... oraz owoce!!! :3

Siemka!!!
Tak jak w tytule, zacznę od wyników. Wybór był trudny i wiem, że baaardzo chcecie już wiedzieć kto wygrał, ale najpierw to przeczytajcie. Tytuł konkursu to "Sylwester 2012/13" ale głównie chodziło mi o ciuszki ;3 Zgłosiły się te osoby: (kolejność przypadkowa)
Mad Maddie Która nie dała mi linku do swojego bloga, o co ją teraz proszę ;)
Gosia Duda
KamiŚś Kaa
Paulina Wandeciara
Secreflife
Sandra
Marta :3 (coś mi się zawiesiło, że nie widzę twojego bloga, ale wszystko się chyba niedługo naprawi)
Werku Koloo

Wygrywa:
Paulina Wandeciara!!!
Wydaje mi się, że to ona xd
 Podoba mi się jej styl. Dokładnie taki zestaw sobie upodobałam ;) Zapraszam na jej bloga!!!
Wyróżnienie:
Gosia Duda!!!
 Od dawna czytam jej bloga. Jest wspaniała, a zestaw który stworzyła tylko troszkę różni się od mojego ;)
Wszystkie zestawy sylwestrowe były extra, na serio. A znalezienie zwycięzcy i wyróżnienia zajęło mi ponad 2 godziny!!! Na prawdę, trudno było mi wybierać. Mam nadzieję, że pozostali nie obrażą się na mnie, trzymam za was kciuki w następnych konkursach!!! A teraz moje nowe ulubione smaki... OWOCE!!! Nie wiem czemu, ale ostatnio je strasznie polubiłam. Ale myślę że to dlatego, że zima, zmiana klimatu, itp. Dlatego tu mam dla was parę inspiracji owocowych ;* Zdjęcia są podpisane.







 Właśnie jem mandarynki ;3



 A niedawno zjadłam banana ;3 Na kolację wczoraj rodzice przynieśli mi talerz owoców!! Z Natalcią (maj sister xd) zjadłyśmy caaaalusieńki ;) Mniam! Wam też polecam przerzucić się na owoce ;3 Aleee dłuuugi post ;> Ostatnio się zaczęłam za bardzo rozpisywać! Ale podobno takie posty o dużej ilości tematów są ciekawsze xd Dzisiaj pojechaliśmy z rodzinką do sklepu zareklamować simsy, które nie odpalają mi na lapku ;( to dopiero będę je miała za jakieś 3 tygodnie ;< Ale cóż, poczekam ;) A tak zleciał post ;*
Paaaaa!!!

                                                                Julia




11 komentarzy:

  1. Mandarynki sa cudowne ! <3
    Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga, oraz do polubienia mojej strony na facebooku.
    http://www.facebook.com/NathMadeline

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. owoce są pyszne i jakie zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blogg ;*

    http://werka-werciuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej ! Dziękuję :D
    Nie wiedziałam że w jakimś konkursie kiedyś wygram xD
    Nawet nie wiesz jak się cieszę ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. link do mojego bloga: mad02maddie.blogspot.com

    zaobserwujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. MAndaaaaryyynkiii ♥ :D + Fajne inspiracje owocowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tęsknię na świeżymi truskawkami i malinami!. Chcę lato :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mandarynki.. mniam :P Fajny blog, zapraszam do mnie (dopiero zaczynam). :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam owoce, jabłka i truskawki;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)