poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wigilijny post ;)

Hejka!!! I Wesołych Świąt!!! Jak tam, wszystko już zapięte na ostatni guzik?? Ja wczoraj składałam serwetki i ozdabiałam pomarańczę goździkami. Może pokaże jak złożyć serwetkę na stół Wigilijny ;)

Najpierw rozkładamy serwetkę (całkowicie) i odwracamy białą stroną do góry. Zaginamy wszystkie rogi do środka.

te paproszki w tle to są goździki ;)
Potem ostrożnie odwracamy na drugą stronę, i również zaginamy rogi do środka.


Teraz najtrudniejsze ;D Znów powstały cztery rogi. Spod spodu wywijamy rogi, tak jak na obrazku. Ale wcześniej lepiej jest skleić na rogach i po środku, żeby się nie rozpadało.

Za pierwszym razem może to wam się nie udać, ale po paru próbach nabierzecie wprawy. Całość można położyć na stole tak, lub tak: ;)



Na zdjęciach obok złożonej serwetki są pomarańcze! A czemu? Gdy powbijamy goździki w pomarańcze, przy stole (jako ozdoba) pięknie pachnie! ♥ Teraz pokaże moje pomarańcze ;o



W co się ubrać...  Ja chyba założę sukienkę od babci z poprzedniego posta. Jaka fryzura... Hmmm... Nad tym się jeszcze nie zastanawiałam...Macie jakieś propozycje? Co roku jest ten sam problem, u mnie dotyczący właśnie fryzury. A, i jeszcze jedno, dla moich wszystkich czytelników:


Wiem, że trochę niewyraźnie, lecz lepiej być już nie może. A co u mnie? Właśnie gadam z moją przyjaciółką Paulinką <3 Dziś nocowałam u babci, bo niedługo będziemy razem szykować stół. A jak tam u was? Wszystko gotowe??


hahahaha... nie no, świąteczna notka musi być! ^^



 
To właśnie tego wieczoru,
gdy mróz lśni, jak gwiazda na dworze,
przy stołach są miejsca dla obcych,
bo nikt być samotny nie może.

 To właśnie tego wieczoru,
gdy wiatr zimny śniegiem dmucha,
w serca złamane i smutne
po cichu wstępuje otucha.


 Nie zapomnijcie o tradycjach Bożonarodzeniowych: 
- 12 potraw od 12 apostołów 
- sianko pod obrusem (do kupienia w kościele xd)
- dodatkowe nakrycie (puste) dla niespodziewanego gościa i na wspomnienie tych, których w te święta już nie ma
- śpiewanie kolęd (przynajmniej 3) ;)
- czytanie  Łk  2, 1-14 (Ewangelia św. Łukasza o Narodzeniu Jezusa)
- Kevin w 2 dzień świąt xd 

I BŁAGAM, głosujcie w ankietach!!!! (O czym kolejne posty, czy wejdziesz jeszcze kiedyś na mojego bloga) I komentujcie, chcę znać waszą opinię. Mam 69 obserwatorów i 7 komentarzy -,- 


                                                                                     
                                                                                                                      Julia <3

7 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt i szczęśliwego nowego roku :DDD
    http://paulina-ala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. serwetka prześlicznaa :))
    wesołych świąt ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak składałam serwetki, świetnie wyglądają ;) Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog ;P wpadłam na chwilę, a zostałam na dłużej :D

    zaobserwujesz? mad02maddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ej, dziś założyłam, bloga. Mam prośbę mogłabyś wejść na niego i powiedzieć czy coś jest nie tak, udzielić mi kilku wskazówek na początek albo coś żebym w nim zmieniła Bardzo proszę http://zaczarowanadusza.blogspot.com/ :) Z góry dziękuje : *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)