sobota, 29 grudnia 2012

Sylwester, oraz Liebster Blog Award!

Heeejooo! Zacznę, żeby nie przedłużać, bo jak wiecie, zaczęłam się strasznie rozpisywać. Hahahaha... Niedawno przyszedł do nas ksiądz po kolędzie, w tym roku trochę wcześnie. Całe szczęście proboszcz, a nie mój od religii xD
Sylwestrowe pomysły na make-up, i manicure!






to tyle z sylwestra. W następnym poście dodam jeszcze manicure <3 A teraz...

Dostałam 3 nominacje <3 Dzięki! W moim życiu to już 4!!! Nominowały mnie:

KamiŚś Kaa
Tinaaa
Olcie

Pytania od KamiŚś Kaa:
1. Z czym ci się kojarzą wakacje ??
   Nie wiem xD Ciężko mi jest odpowiedzieć, ale chyba z brakiem nauki i odpoczynkiem!
2. Jaka jest twoja ulubiona pora roku ??
   Wiosna, urodziłam się w kwietniu <3
3. Jaki jest przedmiot , z którym się nie rozstajesz ?? 
   Eeeeee... Muzyka? Hahahaha
4. Kto jest najbliższą ci osobą ?? (np. chłopak , ktoś z rodziny , przyjaciółka)
   Siostra <3

5. Jakie jest twoje największe życiowe osiągnięcie ??
    19 miejsce w ogólnopolskim konkursie historycznym.
6. Wolisz trampki czy szpilki ??
    Zależy. Nie mam 1 stylu. Noszę to, co mi się aktualnie podoba
7. Jaka jest twoja największa wada i zaleta ??
    Nie mam pojęcia ;p
8. Masz zwierzęta ??
    Tak: 2 psy, królika i świnkę morską <3
Od lewej: Maciek, Lady

Czarny: Max, brązowa: Sati

9. Jakie jest twoje hobby ??
    Lubię muzykę <3
10. Wolisz robić zdjęcia , czy do nich pozować ??

     Na moim blogu znajdą się i takie, i takie zdjęcia. Czyli... Różnie ;)
11. Jaki jest twój cel życiowy ??

     Nie zastanawiałam się nad tym. Jak na razie chcę ukończyć szkołę. xD

Pytania od Tiny:
1) Jakie masz zainteresowania ? 
   Muzyka, plastyka, eksperymenty <333 Gotowanie, pisanie bloga ;)
2) Co Cię inspiruje ?
   Różne rzeczy... Ale na blogu, to inspiruję się innymi blogami ;)
3) Spodnie vs spódniczka ?
   Jak już wspomniałam, nie mam 1 stylu. Czasami chodzę w spodniach, a czasami w spódniczce ;)
4) Gdzie chciałabyś spędzić wakacje ?
   Strasznie chciałabym polecieć do Anglii do Londynu <3 <3
5) Ulubione danie ?
   Naleśnikiiii!!!!!!!!! <333

6) Masz przezwisko ?
   Nie.
7) Co sprawia Ci największą radość ?
   Nie wiem. Pisanie bloga ;)
8) Ulubiony kolor ?
   Fioletowy.
9) Jakich kosmetyków używasz najczęściej ? 
   Błyszczyk, tusz do rzęs 
10) Lubisz mocny czy lekki makijaż ? 
   Raczej lekki, wygląda bardziej naturalnie.
Pytania od Psiapsiół<3
1. Od kiedy prowadzisz bloga ?
   Od 8 września 2012
2. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ?

   Blog to takie miejsce, gdzie mogę robić co mi się podoba. Taki 'internetowy pamiętnik'
3. Jakie jest twoje hobby ?

   Muzyka -,-
4. Jaka jest twoja ulubiona pora roku ?

   Wiosna
5. Co najbardziej lubisz jeść ?

   Naleśniki -,-
6. Co robisz w wolnym czasie ?

   Piszę bloga xD 
7. Co robisz aby dbać o swoje ciało ?

   NicxD
8. Jakie jest twoje marzenie ?

   Nie zastanawiałam się nad tym. Ale chciałabym pójść do jakiegoś programu, typu x factor
9. Gdzie chciała byś mieć kolczyka ?

   W języku <333 Nie no  żart.
10. Gdybyś teraz farbowała włosy to na jaki kolor ?

   Rudy, z niebiesko-zielonymi końcówkami. 
11. Jaki jest twój ulubiony wykonawca ?

   Rihanna 
LOVEEEE <333333

Co to jest Liebster Blog Award? (moimi słowami)


 Jeśli zostaliście nominowani, odpowiadacie na pytania osoby która was nominowała , następnie wy nominujecie 11 osób (informujecie ich o tym)  i zadajecie im 10 lub 11 pytań. Nie można nominować 
osoby, która was nominowała. Liebster Blog Award to nagroda za "dobrze wykonaną robotę" Jest to szansa na zdobycie czytelników. 
Nominuję:
Marchewę 
Sandi 
Kolcię 
Olcię <3 
Olę 
Rudą 12 
Arię i Nataliette 
Patrycję 
DZASTĘ! 
Violę 
Natję 
Gosię <3  

^^ Odpowiadacie na te pytania!!! :
1) Kto zainspirował cię do prowadzenia bloga?
2) Masz jakieś zwierzęta?
3) Najbliższa ci osoba?
4) Blog, który najczęściej czytasz?
5)  Czy masz jakieś postanowienia noworoczne?
6) Jak masz na 2 imię? (jeśli masz 3, to podaj jeszcze 3) ;D
7) Imię najlepszej przyjaciółki?
8) Co cieszy cię bardziej: Komentarz czy obserwator?
9) Jaki masz styl?
10) Kim chcesz, lub chciałaś być w przyszłości?
11) Idol/ idolka? 


Zaraz przyjedzie do mnie kuzynka Kinga <33 Ale będzie faaajnie!!! Ostatnio u mnie nocowała, jak w Warszawie spadł 1 śnieg tej zimy ;o Wrzucę zdjęcia. Przed chwilą zjadłam makaron z truskawkamiii <3333
Paaaa!
Na pożegnanie:




                           Julia

14 komentarzy:

  1. dziękuje bardzo mi miło! odpowiem w wolnej chwili:)

    cudną masz świnkę morską :)

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaże są niesamowite :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety tyle, co zrobiłam Liebster Awart, więc nie będę robić takiego samego postu... ale może kiedyś odpowiem na te pytania :)
    bardzo mi miło :)
    myfashion-ola.blogspot.com - serdecznie zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka siostra :*

    http://werka-werciuuus.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ^^
    Chciałaś żebym podała ci swój e-mail :
    twwandeciara@gmail.com
    Możesz pisać na ten ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świnki morskie O,o Zapraszam do mnie http://fruitysmile25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. drugi makijaż jest genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Królik i świnka są cudne<3

    http://z-kazdym-dniem-piekniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do opublikowania pomysłu na gwiazdkę Eweliny to mam nadzieję, że nie chodzi Ci o skopiowanie moich zdjęć i opisanie sposobu jej wykonania jako Twój własny bo to by była kradzież. Ale jeśli masz ochotę zrobić tą gwiazdkę na sobie i wkleić adres mojego bloga jako ten, z którego wzięłaś na nią przepis to proszę bardzo:) Mam nadzieję, że się rozumiemy:) Pozdrawiam! Www.z-kazdym-dniem-piekniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne makijaże i bardzo przydatny post:) Obserwuję:3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://anett-monikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)