środa, 26 grudnia 2012

Święta, święta i po świętach? Konkurs!!!

... Czyli znów czekamy cały rok...

Hejka!!! W dzisiejszym poście napiszę o moich prezentach, troszkę o Wigilii i może zrobię jakiś konkurs... ;) :) Zdjęcia są podpisane.
Moje prezenty:


kolczyki Bel' amour <3 (kokardki, ''kryształki" i perełki)

perfumy Passion Berry <3 <3

szczoteczka elektryczna <3 xd

sukienka <3 Przepraszam za tło, ale moje młodsze siostry się bawiły i zabawki były wszędzie, a to było jedyne dobre miejsce.

piżamkaaa <3 <3

świecznik, czy jak to nazwać xd od tyłu wsadza się do środka świeczkę <3

spodnie <3 <3


sznurki do plecenia z książką, jak robić takie rzeczy typu, wąż (na okładce) czy jakieś zwierzątka <3 <3 <3

Ale pomimo tych prezentów, najbardziej ucieszyłam się z
sims'ów 3 <3 <3 <3 <3 <3 ;( :( które  mi niestety nie odpalają na komputerze, prawdopodobnie to wina źle nagranej płyty ;( Mam nadzieję że jakoś się to naprawi.

To tyle z prezentów. No więc szykuje się nam mały konkurs. Tytuł: "Sylwester 2012/13" Oto zasady i regulamin:

                                                    Sylwester 2012/13
Co trzeba zrobić? Zasady są trochę trudne, więc trzeba przeczytać uważnie.Głosujemy na najlepszą bluzkę, spodnie i buty najlepsze na sylwestra. Zestawy muszą do siebie pasować. Aby głos był uznany, trzeba mnie zaobserwować!
Nagrodą dla 1 wygranego bloga będzie:
- wpisanie na listę polecanych blogów po prawej stronie
- polecenie bloga
-obserwacja
- jeśli ktoś zechce, współpraca (wymiana banerami)

 Lecz będzie również wyróżnienie. Nagrodą dla wyróżnienia będzie:
- wpisanie na listę polecanych blogów
- polecenie bloga
KAŻDA CZĘŚĆ GARDEROBY MUSI BYĆ WYBRANA!!!!!!!!
Oto zdjęcia:
A. (bluzki i tuniki) 

2

3

4

5

6


8

9

10
To była część A. przypominam że w komentarzu piszecie np.: A (i która wam pasuje do sylwestra)

B. (spodnie i spódnice)
1


2

3
4

5

6

7

8

9
C. Buty

1

2

3


4

5


7

8
Czy wszystko zrozumiałe? Jak nie to piszcie pytania w komentarzu. No, więc to tyle. Czekam na głosy!!! Wyniki już 28.12.2012 albo 29.12.2012!!! Pamiętajcie: Głos liczy się TYLKO wtedy, gdy mnie zaobserwujecie!!!
                                                                                                       Julia

Uwaga!!! Głosowanie zamknięte!!! Proszę osoby które zostały poinformowane o obserwację żeby to zrobiły.

21 komentarzy:

  1. A 5 B 4
    a buty to pod literą C ? bo napisałaś 3 xD
    buty nr. 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy z Oriflame Passion Berry są bardzo słodkie ale ładne, sama je mam. Niestety już mi się odwidziały słodkie zapachy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A.8
    B.5
    C.7
    Świetny pomysł na konkurs! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty ; )
    W sprawie konkursu, nie lepiej było by podać stronę np. polyvore.com i żeby tam twoi czytelnicy zrobili OOTD ? Moim zdaniem było by wygodniej. Ale to Twój konkurs : 3

    Zapraszam do siebie.
    Jula.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty !! :D
    A co do konkursu...
    A 8
    B 4
    C 3

    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A 10
    B 4
    c 4
    Ps. fajne prezenty dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne prezenty ♥
    Super post ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty ♥

    A 10
    B 4
    C3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chyba najbardziej byłabym zadowolona z perfum. :) a sukienka którą miałaś na sobie jest świetna! ma bardzo fajny print. :)

    Na moim blogu zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sobie sprawić prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfumy Oriflame Passion Berry są przepiękne, sama je posiadam! Cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę prezentów. zapraszam do siebie http://paulisia-paulinamojblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A 4
    B 3
    C 4

    werka-werciuuus.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do LIEBSTEN AWARDS ^^
    http://olcie323.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój blog jest super !! :]
    Dlatego zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award !! ;3
    Więcej info u mnie:
    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)