poniedziałek, 31 grudnia 2012

Oficjalnie mamy 2013!!!

Siemka!!! Najlepszego kochane!!!
o bez was ten blog by nie istniał!!! Jesteście ze mną już prawie pół roku!!! Dzięki! A teraz do rzeczy. Sylwestra spędziłam u cioci <3 Aleee było fajnie!!! Imprezka z Patrykiem, Bartusiem i Natalcią była suuuperowa!!!
Ach... te fajerwerki... I to, że już nowy rok... To było niesamowite... Zdjęcia troszkę mi nie wyszły, a dokładniej wszystkie mi nie wyszły -,-  1 się 'udało'.

zimne ognie ^^
Jest godzina 1:26 musiałam do was napisać ;D A to moja mordka ;p



Oraz parę innych zdjęć:



Aaaaaaaaaaaaaaaa!!!

nowy rok ma już 4 minuty!!! Stooo lat, stoo lat!!! ;D

pompowanie balonów z wujkiem ;D
Jutro (czyli dziś ;D) jadę z babcią, dziadkiem, Natalcią i Mają (moją sister cioteczną) jak co roku zobaczyć szopki. Większość ludzi robi to w Wigilię, ale u nas już jest taka tradycja. Na 100% wstawię zdjęcia, tym razem mi wyjdą ;D  Nie wiem czemu, to wina aparatu. Zdjęcia w nocy mi nie wychodzą. No... imprezka była udana ;) Mam nadzieję, że u was też nie było źle? 13 to liczba pechowa, ale miejmy nadzieję że rok 2013 będzie szczęśliwy ;) :) Podsumowując, od 8 września (założenie blogaska) jest ponad 5.000 wejść!!! to bardzo dobrze!!! Cieszę się, że to co robię, a robię to dla was, doceniacie! ;) A wiecie jak to jest, bo prawie wszyscy moi czytelnicy sami mają blogi. Teraz siedzę i się nuuudzę... Jesteście??? Jak tak to skomentujcie ;) A teraz zostawiam was ze zdjęciami z 2012 <3
Styczeń, brak śniegu
luty, sesja z Pauliną

marzec, przygotowania do wielkiej nocy

kwiecień, moje urodziny

maj, majówka

czerwiec, i babeczki czekoladowe

lipiec, na działce u cioci Danusi

sierpień, kolonie, chrzest kolonisty

wrzesień, ja z siostrzyczką Natalcią

październik, strój na dzień nauczyciela

listopad, sesja z Sandi

grudzień, pod choinką
To tylee! Paaaaaaaaa! <3 I szczęśliwego kochane!!!
                                                                                         Julia

8 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia, Szczęśliwego Nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wspomnienia. Szczęśliwego nowego roku :**
    Obserwuję !!

    http://fashion-sandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale z ciebie pozytywna osoba!:)
    widzę że sylwek się udał

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog.
    Odwieź http://muniamoniaszymka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:)
    Super blog i te zdjęcia z zimnymi ogniami ♥
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://karina-ozibko.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)