środa, 12 grudnia 2012

❄❄ Odpowiedzi na świąteczne pytania od was ❄❄

Cześć!
Nie rozpisuję się, bo czeka mnie duuuużo pytań, za które wam dziękuję! ;* Dziś 12.12.2012! Pomyśleliście 12 życzeń o 12:12 ? Jak nie, to macie jeszcze szansę o 00:12

1.Gdy myślisz święta jaki zapach czujesz, chodzi mi czy borówka, madarynka,wannilia itp.
    Zdecydowanie pomarańcza+ goździki <3


2.Twoja ulubiona potrawa wigilijna
   Mam dużo, ciężko mi wybrać! Najczęściej w Wigilię jem chyba tradycyjne w każde święta wielkie
   kanapki, które nie mieszczą mi się do ust xd A tak na serio to barszcz z uszkami, i sushi, które rok temu zrobił mój tata, pracuje w restauracji "Sushi-zushi" Ja uwielbiam sushi!!!
3.W czym zazwyczaj pomagasz mamie, w wigilię?
   Najczęściej w nakryciu stołu, w przygotowaniu potraw, zawsze w jakieś święto kiegu spotyka się cała
   rodzina, babcia podaje mi potrawy, a ja zanoszę je na stół xd
4.Twoja ulubiona piosenka związana z Wigilią.
   Last christmas <3

5.Twoja ulubiona część Kevina?
   Nie pamiętam ;p Kevina oglądamy raz w roku, i to jeszcze części na zmianę, raz ta a raz ta... Ale
   najlepsza część to chyba "Kevin sam w domu"


6.co czujesz w czasie wigilii
    Nie wiem czy do końca zrozumiałam pytanie, ale w wigilię najbardziej nie mogę się doczekać
   dzielenia opłatkiem i prezeeentóóóów <3 <3 
7. twój ulubiony dzień świąt?
   Wigiliaaa <3
8. co będziesz robić w te święta?
   Jak co roku, spotykamy się całą rodziną u babci i dziadka.
9. Jaki chcesz dostać prezent ?
   Sama nie wiem, nie ma już żadnych fajnych rzeczy... Może po prostu  jakieś ubranka? ;d xd



10. Ulubione ciasto ?
   Nie maaaam! Lubię wszystkie!
11. Co najbardziej lubisz w świętach?
  Chyba to, że możemy się spotkać całą rodziną, porozmawiać, itp I ten nastrój <3
12. Czy będziesz w tym roku oglądać Kevina ?
   Niestety, Kevina w tym roku nie będzie ;( ale jak znam siebie, obejrzę na płycie albo na komp. 
13. Co Ci się kojarzy ze świętami ? 
   Nastrój, choinka, kolędy <3
14. Jakie masz ulubione potrawy, bez których nie wyobrażasz sobie Wilgii?:)
  Jak już wspomniałam, mam dużo więc ciężko mi wybrać xd
15. ulubiona potrawa wigilijna ?
  Ech... to pytanie było już parę razy, ale dzięki ;) Chyba naj to barszcz z uszkamiii!

Dziękuję wam za wszystkie pytania! Cieszę się, że chcecie mnie poznać bliżej! Może jeszcze kiedyś zrobię takiego posta z pytaniami ;) Jakoś dałam radę ;) Strasznie dużo czasu zajęło mi pisanie tego posta, więc mam nadzieję, że to docenicie.
A dziś chyba o 17:30 jadę na wycieczkę do seminarium duchownego xd (wiadomość do dziewczyn z zajęć kulinarnych: mnie dziś nie będzie)
P.S. Rudaaa12: Potraw jak zawsze jest 12, i ja zawsze je jem, ale co roku robię sobie duuuużą kanapkę, i zjadam ją w jakieś... 2 godziny xd Coś w tym stylu:

                                               
                                                Julia <3

12 komentarzy:

  1. kanapki? :) a gdzie ryby itd? :)
    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z tą kanapką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jedzeniu kanapki w świta jeszcze nie słyszałam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie z tymi kanapkami ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł z tą kanapką :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm... ja już się nie mogę doczekać tych świąt <3
    Jeszcze kilka dni <33
    Ten barszcz z uszkami i wgl. :D
    http://paulixlife.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, komentarz mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetnego bloga :D
    Obserwuję i liczę na mały rewanż :3
    Wspominając o barzczyku narobiłaś mi większej ochoty c: /Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie mogę się doczekać ^^

    To Czo chorujemy Razem ? :D

    ojeju-mika.blogspot.com
    Obserwujesz? Komentujesz? Czytasz?
    Ja też ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pytania i wesołe i ładne zdjęcia :)
    My też już się nie możemy doczekać świąt...
    To jedzenie, prezenty <33
    http://olcie323.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)