czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki ♥♥

Hejka!
Dziś Mikołajki! ♥ A już niedługo święta!!!!! Co dostaliście? Ja dostałam stację meteo i strasznie się cieszę!!! Uwielbiam robić takie rzeczy! ;3 Ach... Nie mogę się doczekać aż otworzę to pudełko!♥


Zastanawiałam się nad zrobieniem banera, jesteście za czy przeciw? Piszcie w kom! Nie wiem do końca, to znaczy, nie jestem pewna czy dobrze wyjdzie... Ale zobaczymy ;)

Lubicie dawać komuś prezent na święta? Fajne są takie niespodzianki ;) ♥

A wy co chcecie dostać na Wigilię? Ja jeszcze nie wiem ;p A już niedługo trzeba się zacząć zastanawiać ;)

Dziś troszkę skromny post, nie mam za dużo czasu :) Szkoła, dom, praca domowa, szkoła, dom, praca domowa, zajęcia...itd.

Teraz opowiem troszkę o wczorajszym wf'ie. "Apartament, Napoleon, itp ;)" Wczoraj był ping-pong, a wiecie jak ja nie znoszę ping-ponga!!! Schowałam się za materac (stał pionowo oparty o ścianę) a pani zorientowała dopiero potem że mnie nie ma ;3 Wychyliłam się żeby zobaczyć co się dzieje, a tam... Dziewczyny stoją i się śmieją, a pani we mnie piłeczką xd. W ostatniej chwili się schowałam xd  A tytuł "Apartament, Napoleon, itp ;)" powstał tak: Napoleon, to wymyśliła Marchewa xd nie wiem czemu xd. A apartament, to tak nazwałam swoje "mieszkanko ;3" za materacami.

Aria and Nataliette!!! Co z waszym blogiem? Napiszcie!!!
Stop spamom!
                                                                                                                      Julia♥

4 komentarze:

  1. Jak ja się cieszę z Mikołajek i ogólnie grudnia :D
    ps. wyłącz weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog mam nowy blog zapraszam : http://madzik-and-fashon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh Faktycznie zapomniałam o Świętach xD

    Obserwujesz? Komentujesz? Czytasz?
    Ja też ^^

    ojeju-mika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Mikołajki, święta i caaaaały nastrojowy grudzień;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)