poniedziałek, 10 grudnia 2012

Lepiej mnie poznacie ;) /zima

Cześć!!!
Jak już zauważyliście, jest inny kursor ;) Ale do rzeczy.Z okazji 4.000 wejść na bloga, tu w komentarzach piszcie do mnie pytania dotyczące świąt Bożego Narodzenia, nowego roku, itp. Na wszystkie pytania odpowiem w następnym poście ;) (czyli za jakieś 2,3 dni) Nie długo powstanie baner, żebyście się nie przerazili że coś nie tak z moim blogiem ;) Czekam na pytania ;)
Dziś dopiero, przypomniałam sobie, że już za 1 tydzień, 5 dni, 9 godzin, 23 minuty i 37 sekund Wigilia! Ach... nie mogę się doczekać! Ten klimat, i to wszystko... Macie tu parę inspiracji ;)





Nie wiem czemu, ale lubię tego typu inspiracje ;) Zauważyłam że większość blogerek zmienia swój wygląd bloga. Ja raczej nie zmienię, jestem za bardo do niego przywiązana ;) Ale za jakiś tydzień na blogu będzie pełno świąteczno-zimowych zdjęć ;) Nie mam dla was za bardzo zdjęć, tylko parę ze świątecznej sesji mojej Lady(więcej na jej temat tu: http://juliabloger.blogspot.com/2012/09/hej-dzis-chce-wam-pokazac-moje.html) 
Oraz zdjęcie Maciusia, z tego samego postu 

Pamiętajcie o pytaniach! Jak już macie komentować, to z pytaniem ;) Proszę was!) :)
A już niedługo konkurs z pewną blogerką ;* Zapraszamy wszystkich!! (imienia na razie nie podam xd)
                                                                                                                                       Julia

7 komentarzy:

  1. Moje pytania:
    1.Gdy myślisz święta jaki zapach czujesz, chodzi mi czy borówka, madarynka,wannilia itp.
    2.Twoja ulubiona potrawa wigilijna
    3.W czym zazwyczaj pomagasz mamie, w wigilię?
    4.Twoja ulubiona piosenka związana z Wigilią.
    5.Twoja ulubiona część Kevina?

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne ;)
    pytanie: co czujesz w czasie wigilii?
    twój ulubiony dzień świąt?
    co będziesz robić w te święta?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki :P Mam kilka pytań:
    1.Jaki chcesz dostać prezent ?
    2.Ulubione ciasto ?
    3.Co najbardziej lubisz w świętach?
    4.Czy będziesz w tym roku oglądać Kevina ?
    5.Co Ci się kojarzy ze świętami ?
    Zapraszam :
    kacikwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz ulubione potrawy, bez których nie wyobrażasz sobie Wilgii?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jest ten nowy kursor :D
    ulubiona potrawa wigilijna ?

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam na konkurs na moim blogu, do wygrania śliczna koronkowa bluzka (baskinka) w dowolnym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)