czwartek, 20 grudnia 2012

Już niedługo... ♥

Hejka! Tak, wiem że długo mnie nie było, ale już dla was piszę ;) Ostatnio sporo się działo, więc postanowiłam, że będę pisać datę, i co się wtedy wydarzyło, ok? ♥ A co do tytułu to miałam na myśli to, że za 2 dni i 13 godzin... Wigilia! Nie mogę się doczekać! 

 15.12.2012 (sobota)
Fajny dzień. Wtedy zdałam sobie sprawę, że już za tydzień i parę dni święta! Oczywiście śnieżyca na maxa! Zimmmmnoooo... Co by tu jeszcze opowiedzieć... 4 urodziny Bartusia ;) 

16.12.2012 (niedziela) 
Jak co tydzień rano na chórek, nic nowego. Może oprócz tego, że strasznie zimnooo, znaczy.. coraz zimniej!

17.12.2012 (poniedziałek)  
No, rano szkoła... nuuuudaaaa. Zaczęły się porządki świąteczne, bo za tydzień Wigilia! I najlepsze... Ubrałam swoją mini choineczkę

Jak już pewnie zauważyliście, na choineczce są małe fioletowe serduszka!

18.12.2012 (wtorek)
Zabrałam się za robienie jakiś świątecznych ozdób ;) Macie tu, takie świąteczne DIY
             
19.12.2012 (środa) 
Szkoła... znów dekoracje DIY ;) Lecz tym razem, o 15:00 jak co tydzień w środę zajęcia z gotowania. Tylko wtedy mieliśmy próbę, bo dziś gram w jasełkach! Będę pastuchę xd Mam nadzieję, że nie będzie za zimno, bo przedstawienie będzie na dworze -_- 

A dziś... Siedzę z sister w domku, oglądamy telewizję. Poranek z miętą...

i;m lovin'it!
                                                                                                         Julia♥

5 komentarzy:

  1. Śliczna choinka . Ja w tym roku nie mam , muszę zostać przy światełkach . ;d

    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna choinka ;d
    Zapraszam do mnie: http://magda-maaagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)