poniedziałek, 3 grudnia 2012

"Dziadek do orzechów" i Warszawa nocą ♥

Siemka!!!
Dziękuję za ponad 60 obserwatorów! :** Każdy kto mnie zaobserwuje również będzie obserwowany przeze mnie! Dzisiaj, a dokładniej przed chwilą wróciłam z teatru. Było całkiem fajnie ;) Był to balet "Dziadek do orzechów". Na początku myślałam że to będzie nudne, bo nie przepadam za baletem, ale okazało się że żeby oceniać, to najpierw trzeba obejrzeć. Były też śmieszne sceny ;) Naprawdę warto było to oglądać! Połowa klasy oczywiście albo słuchawki w uszach, albo facebook... NO COMENT! Teraz pewnie nasza polonistka będzie kazała "opisać wycieczkę" jak zawsze. Ach... Dużo się działo...

Jeszcze opowiem o tej choince na starówce. Było zimnoo a jak przyjechaliśmy to choinka była już zapalona, ale ona była śliczna *-* Na budynkach były wyświetlane płatki śniegu, również śliczne ;D Były różne zespoły i soliści, potem przyjechał Mikołaj, a śnieżynki (pomocnice Mikołaja) rozdawały prezęty, (czyli cukierki ;D) A ja  nie znalazłam ani jednej więc nie dostałam cuuukiiieeeerkaaaaaa ;( Ale śliczna jest Warszawa zimową nocą *-*  Kto był na zapaleniu choinki ten wie...



Warszawa nocą *-* na zdjęciach tego nie widać ;(

Wczoraj razem z siostrą i mamą zrobiłyśmy ciasto jabłkowe, pyszne ;P (najwięcej chyba ja zjadłam) ;D Przepis podam wam może jutro, bo na razie nie mogę go znaleźć ;( A teraz zmykam na wasze blogi ;)
P.s. Czekam na odpowiedź na emaila od Tiny!
takie tam... Z Sandi ;)


Moja dzisiejsza nutka <3

Jeszcze pytanie: Chcecie żeby teraz padał śnieg? Czekam na odpowiedzi w kom. ;***
Nie długo nowy post, tym razem świąteczny! (STOP SPAMOM!)
                                                                             Paaaaa :) :) :)                                                      Julia♥

8 komentarzy:

  1. ja wczoraj też zrobiłam szarlotkę <3
    mniam<3 są jeszcze dwie porcje :D hahha
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe ja słuchałam muzyki

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za teatrem ;D
    wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Skyfall
    iśnieg xd

    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :) Ale u mnie ryneczek we Wrocławiu też pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh ;( Byłam w tamtym roku w Warszawie w Zimę I jest ślicznie Na żywo *.*

    ojeju-mika.blogspot.com

    Obserwujesz? Czytasz? Komentujesz?

    Ja też ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)