sobota, 1 grudnia 2012

December ♥

Czeeeść!!!
1 grudnia już dzisiaj!!! A to oznacza że już niecały miesiąc do świąt!!! Jadę dzisiaj na zapalenie ogromnej choinki na starówce warszawskiej. Dzisiaj mam super dzień! Wczoraj nocowała u mnie moja przyjaciółka Paulina. Było fajnie!!! Nie wiem czy mam lepszą przyjaciółkę od niej!!! Robiłyśmy wróżby andrzejkowe i oglądałyśmy telewizję. Dzisiaj rano pojechałam do Mai, mojej siostry ciotecznej ;) Też było fajnie... Dzięki za miłe komentarze w poprzednim poście! ♥ Dobijamy do 60 obserwatorów? A może ktoś też się wybiera na starówkę?

Mam dla was parę inspiracji  ♥













 

Chciałam jeszcze dodać coś do Natalii i dziewczyn, które już wiedzą o co chodzi. Przykro mi jest, gdy przypominam sobie, że oskarżyłyście mnie o coś, czego nie zrobiłam. A szczególnie Natalia, czy musisz żałośnie pisać posta na swoim blogu żeby pokazać jaka jesteś?? A jesteś wredna!!! Żałuję że w ogóle cię znam! I myślę, że do innych dziewczyn też dotrze jaka jesteś! Znam cię już prawie 7 lat a dopiero teraz przejrzałam na oczy. Myślę, że do Ciebie dotarło.

                                                                                                              Julia


6 komentarzy:

  1. świetny blog. ja mam w grudniu urodzinki dlatego uwielbiam ten miesiąc. pozdrawiam i zapraszam do mnie. obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam grudzień! <3

    Świetny blog, oczywiście obserwuję! :) Liczę, że ty również dodasz się do obserwatorów na moim blogu:
    by-klaudia.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    PS Jestem 60 obserwatorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no już nie długo ^^ i w końcu bd święta ! :))

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mieszkam w warszawie ;c mieszkam kolo szczecina i zle mi z tym ;c
    wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  5. o już masz 60 obserwatorów!
    Gratuluję :)
    zapraszam do mnie xd
    (jeśli umiesz to wyłącz weryfikację obrazkową)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie zobaczyć taką ogromną choinkę. ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)