piątek, 14 grudnia 2012

Christmas post ;) -czyli jak przygotować się do świąt

Siemka! Dziś trochę długi, ale sensowny post. I proszę, głosujcie w ankiecie "Czy wejdziesz jeszcze kiedyś na mojego bloga" Każdy może zagłosować!Post na pewno wam się przyda, w dobraniu ubrania, fryzur, itp. na święta, które są już niedługo♥ Nie mogę się doczekać! Jak będziecie potrzebowały pomocy, to zapraszam tu ;*

Fryzury: 






Fryzurą świąteczną tego roku jest kokarda. Jak ją zrobić? Oczywiście, włosy muszą być troszkę dłuższe :)

 Zestawy:













Biżuteria:




Może nie widać, ale to są kolczyki ;)










 Polecam również bloga Natajki, u której można zamówić jej własnoręczną biżuterię ;)
Nie chcę was już zanudzać makijażami, więc dodaję filmik, jak zrobić śliczny makijaż na wigilię, który bardzo mi się podoba ;)


 Oraz, jeśli naszła was ochota na świąteczne DIY, to obejrzyjcie koniecznie te filmiki! <3 Super łatwe do zrobienia, a jednak nadaje super klimat! Każdy może zrobić coś takiego!


Wiem, że co roku jest problem, jak złożyć serwetki. Tu macie krótki poradnik:
Do tej choinki można dokleić gwiazdkę, również z złotej serwetki, lub z papieru kolorowego ;)

Wiem, że post wyszedł jak wyszedł, ale doceńcie to, że dużo czasu trzeba włożyć w coś takiego! 
Dodam jeszcze parę zdjęć dzisiejszych, z sesji z Sandi :) 



 Oraz zdjęcia sprzed mojej szkoły ;) 

Przepraszam za jakość, ale zdjęcia są robione telefonem

Dziewczyny, które? ;* Piszcie w kom!

Mam nadzieję, że wam się podobało ;) Dziękuję tym, którzy to przeczytali i docenili.

                                   Julia

 

8 komentarzy:

  1. Świetne rady , na pewno wykorzystam !! ;D
    I zgadzam się z tobą , na takie długie posty trzeba poświęcić naprawdę dużo czasu . ;]
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Posty, na potrzebę których zdjęcie robi się samodzielnie cieszą bardziej. :)
    Ale post i tak fajny ;)
    myfashion-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :)
    Poproszę mamę a na pewno mnie w którąś fryzur uczesze :D
    A I NA PEWNO SKORZYSTAM Z PORAD JAK SIĘ UBRAĆ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przypadła mi do gustu fryzura piąta i zestaw dziesiąty;] reszta też wspaniała ;) Pozdrawiam ;] i dodaje twój blog do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog . Zapraszam do mnie ; always-unconscious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, długi post. Świetne fryzurki i zestawy. :D
    + Fajny blog, obserwuję i liczę na rewanż,
    miło by mi bardzo było, pozdrawiam :3
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia myślę, że wykorzystam kilka rad. :)

    http://zycioweoliwkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie hahaha





    Wiesia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)