piątek, 7 grudnia 2012

Aleee pruszy ;)

Siemka misiaki!♥
 Właśnie wróciłam ze spacerku ;) Chociaż to nie pierwszy śnieg tego roku (nie licząc tamtej zimy xd) fajnie jest zobaczyć ten zimowy krajobraz ;) Dzisiaj nie byłam w szkole, (i chciałam bardzo podziękować dziewczynom z klasy za plotkę z fb) miałam gorączkę i źle się czułam ;( Ale już mi lepiej! Śliczna zima *o* Zgadzacie się? Będzie sesja coś przeczuwam ;D Troszkę zimno na dworzu, ale oczywiście rozgrzałam się gorącą kawusią, pod kocykiem♥ Lubie to! W nocy popatrzyłam przez okno, ale było ślicznie *o* i te latarnie! ♥ Mam dla was troszkę zdjęć ze spacerku i przeróbek ;D P.S. na każdym zdjęciu ta sama morda ;d A to tak dla przyjemnego czytania i oglądania ;)


 Najpierw przeróbki:





A teraz normalne zdjęcia :)







Fot. Ja (portrety: ciocia ;)

 Które przerobione zdjęcie najlepsze?? Piszcie w komentach!
Lubicie zimę? Ja dłuuugo na nią czekałam! Teraz, jak się zrobiło zimno, wole lato -,- Ale z drugiej strony, tyle fajnych zdjęć, i ten nastrój w Wigilię... Ach...Ciężko mi wybrać pomiędzy latem a zimą...Ja kocham spacerki zimą :) Nawet gdy jest zimnoooo.  Nasza słynna Coca-cola nakręciła świąteczną reklamę tego roku:
W telewizji jeszcze nie zobaczycie!
Głosujcie w nowej ankiecie "czy wejdziesz jeszcze kiedyś na mojego bloga"
Koniec posta!! P.S. w następnym poście wstawię zdjęcia mojego prezentu Mikołajkowego!
Chciałam wam jeszcze baaardzo serdecznie polecić bloga BASI RITZ!!!  http://kulinarnamekka.blogspot.com/ Basia się pewnie nie obrazi na mnie ;)
                                                                                                                       Julia♥

14 komentarzy:

  1. milutko tu;)i ten tytuł;) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też byłam dziś na spacerku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polubiłam w tym roku zimę , bo tak ładnie , ale dzisiaj nieźle mnie zmroziło i jednak pozostanę wierna latu !! ♥
    A z przerobionych fotek najbardziej podoba mi się przedostatnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podobają takie najmniej przerobione, bo uważam, że przeróbka powinna lekko doprawiać zdjęcie, nie zmieniając jego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też pruszy, fajne przeróbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię twojego bloga ;)
    zapraszam do mnie: myfashion-ola.blogspot.com
    zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog ;)
    Ja lubię zimę ale czasami mam momenty kiedy mam jej dość :P
    Zapraszam do mnie : kacikwiki.blogspot.com
    + Obserwuję ??

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia! bardzo mi się podoba Twój blog :))
    Zapraszam w wolnych chwilach do mnie :*
    www.Klaudia-Pach.blogspot.com
    Pozdrawiam, xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie na konkurs ;)
    http://gosia-duda.blogspot.com/2012/12/50.html#links

    Gosia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne przeróbki zdjęć^^



    Chętnie nominuję Twojego bloga do konkursu na najlepszą bloggerkę 2012! Nagrodą jest reklama bloga i nie tylko! Szczegóły: http://hoe-e.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja kooooocham zimę :D
    i uwielbiam śnieg! czekam aż będzie go więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)