sobota, 24 listopada 2012

Wyniki konkursu "4 naj blogi"!!!

Siemka! Na początku normalny post :* :
Dziś idę na urodziny mojej koleżanki Dominiki, i nie wiem co jej kupić. Doradzicie coś? Nie wiem, co by chciała, macie jakieś pomysły? (Tak, wiem że jej nie znacie, ale może znacie jakieś fajne nowe gadżety?) To tyle!

Zakwalifikowane blogi do konkursu:
- Julia (nigdy-sama.blogspot.com)
- Sylwia (syllwina.blogspot.com)
- Savannah (modnasavannah.blogspot.com)
- Ola (myfashion-ola.blogspot.com)
- Ola (ollciaxd.blogspot.com)
- Gosia (gosia-duda.blogspot.com)
- Patrycja (the-fruit-of-my-life.blogspot.com)
- Madzia (ojeju-mika.blogspot.com)
- Aleksandra (mandostyle.blogspot.com)
- Aria i Nataliette (aria-and-nataliette.blogspot.com)

Ciężko mi było wybrać pomiędzy tymi blogami. Chciałam jeszcze dodać, że naprawdę konkurencja była duża, i musiałam sprawiedliwie wybrać. Przykro mi jest, jeśli to wasz blog się tu nie znajdzie. Lecz i tak zapraszam do następnych konkursów :*

Wygrane 4 naj blogi:

1 miejsce:
http://myfashion-ola.blogspot.com/
2  miejsce:
http://aria-and-nataliette.blogspot.com/
3 miejsce:
http://the-fruit-of-my-life.blogspot.com/
4 miejsce:
http://ollciaxd.blogspot.com/
Gratuluję wygranym i zapraszam do kolejnych konkursów :* !!! Jeśli twój blog nie wygrał, mogło to być powodem słabej jakości zdjęć, lub mało dobrą komunikacją z czytelnikami. Albo też dlatego, że była duża konkurencja. Nie obraźcie się na mnie!! Postanowiłam, że zaobserwuję wasze blogi ( wygrane i nie wygrane! ) Wszystkie blogi są wspaniałe i będę je odwiedzać!
                                                                                                                            Julia
P.S. Zdjęcia należą do ich właścicieli, i proszę was, nie wykorzystujcie zdjęć do innego użytku :) Zdjęcia zostają na tym blogu! :) I błagam was- nie spamujcie!!! Mój blog to nie jest tablica ogłoszeń!!! Jak zostawisz normalny komentarz- to zajrzę na bloga. Jeśli "polecisz" swojego bloga komentarz usuwam a bloga zgłaszam!!!

15 komentarzy:

  1. Gratuluję ! :D
    wpadnij + obs :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo za 1 miejsce ! :)
    pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego 2 razy jest myfashion-ola.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniewarz nastąpiła mała pomyłka :) wszystko niedługo wróci do normy

      Usuń
  4. gratulacje;)
    Zapraszam na monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcom :)
    Oczywiście obserwuje i zapraszam : memoweek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytajcie ostatnie zaznaczone zdania!!!!!!!!!!!! NIE SPAMUJCIE!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana chciałam zaprosić Cię na konkurs świąteczny na moim blogu, do wygrania jest kupon na zakup wybranych bucików ♥
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/11/competition-with-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  8. może to i będzie spam, ale chciałam cię poinformować :)
    na moim blogu w zakładce instrukcje jest już instrukcja o którą pytałaś! :) Zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania bloga, tak w ramach wdzięczności. ;)
    pozdrawiam!
    http://myfashion-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja również gratuluję zwycięzcom :)
    Mam nadzieję, że urodzinki koleżanki się udały!
    A dodałam twojego bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)