wtorek, 27 listopada 2012

Wycieczka do schroniska

 Siemka! U mnie dobrze... Niedawno wróciliśmy z wycieczki. Pojechaliśmy do schroniska "Na Paluchu". Trochę smutno było... Biedne psiaczki.. :( Nie lubię patrzeć jak pieski piszczą i proszą o to, żeby je stamtąd zabrać! Smutno się robi. Zawieźliśmy duuuuużo karmy ;D Były dwie 10k paczki żarcia, ale jedną zostawiliśmy przypadkowo w szkole xd Lecz i tak to schronisko jest bardzo dobre.Mają tam dobre warunki na utrzymanie 2000 zwierząt.(1900 psów, 100 kotów xd) Uwaga! Niedługo powstaną nowe zakładki! Tak więc pilnujcie ;D Mam zdjęcia ze schroniska, ale wrzucę je kiedy indziej. Trochę odejdziemy od tematu. Chciałam wam pokazać bransoletkę Tiny (http://xxtinaaaxx.blogspot.com) Strasznie mnie zainspirowała i mam zamiar zrobić podobną! Naprawdę! Tinaaa ma wspaniałego bloga i serdecznie go polecam! Ma świetne pomysły DIY i nie tylko ;) Mam nadzieję, że nie obrazi się na mnie, jeśli zamieszczę tu zdjęcia.

Jak wam się podoba?  Czekam na opinie! (link do posta Tiny z bransoletką)

Blogerki! Skończmy ze spamami! Każdy komentarz ze spamem usuwam! W ostatnim poście trochę naspamowaliście, połowę usunęłam, a więc nie dziwcie się jeśli nie znajdziecie tam swojego komentarza! Jeśli popieracie, do komentarza DOPISZCIE "stop spamom!" To denerwujące! i tak usunę i tak to po co marnować sobie czas?

Chcę wam jeszcze pokazać świetny strój mojej koleżanki Martyny:
Podoba wam się? Mi najbardziej podoba się "sweterek" ;D
                                                                                    Stop Spamom!    Julia <3

12 komentarzy:

  1. śliczna bransoletka;-)
    stop spamom!

    OdpowiedzUsuń
  2. http://satisfy-my-soul-blog.blogspot.com/

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój nie powala ._. A ja tam schorniska lubie xd
    Stop spamom , ale wpadnij :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też spam denerwuje, ale jeśli dla ciebie spamem jest podanie linku do bloga to troszkę przesada ;) ale każdy ma inne zdanie ;)
    ____
    mi też jest szkoda tych biednych piesków ze schroniska :(

    OdpowiedzUsuń
  5. :-C biedne psiaki




    ( sandrablogerek.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło, że dodałaś zdjęcie mojej pracy. :)
    Masz rację spam denerwuje. :(
    Pozdrawiam.;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna branzoletka .
    Biedne pieski ; <
    Zapraszam do mnie ♥
    http://ollciaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super, że kochasz zwierzęta - bardzo cenię takich ludzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. też kiedyś byłam w tym schronisku, wybierałam psa. Ale był zajęty, a mi innych tak szkoda było :(

    serdecznie zapraszam !
    http://tala-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)