sobota, 17 listopada 2012

Sobota!!! (i konkursik ) :)

Siemka <3!!!
Już sobota!!! A jutro ostatni dzień weekendu :'( Dziś przyjeżdża do mnie siostra cioteczna Maja. Może wrzucę jakąś fotkę :D 31 obserwatorów!! Dzięki!!!!
Szykuje nam się konkursik... 4 naj blogi!!! Każdy może w nim uczestniczyć! Trzeba tylko spełniać te warunki:
  • Obserwowanie mojego bloga (niekonieczne dla blogów z listy polecanych z boku)
  • posiadanie bloga oczywiście ;)
  • za sobą już przynajmniej 3 komentarze na moim blogu 
Co trzeba zrobić:
  • zgłosić się pod tą notką
  • napisać adres bloga
  • opisać swojego bloga (do 5 zdań)
  • napisać, pod jaką nazwą obserwujecie mojego bloga (blogi z listy polecanych nie muszą :p)
Co w nagrodę? (4 naj blogi)
  • obserwowanie bloga
  • polecenie go pod 6 notkami 
  • najlepszy blog zostanie (jak jeszcze nie jest) wpisany na listę polecanych blogów 
 4 blogi zostaną wybrane 24.11.12 ok. 17:00 Początkującym też radzę uczestniczyć w konkursie, bo to jest szansa na zdobycie obserwatorów! Czekam!! :)  I dziękuję wam za tyle obserwatorów!                      
                                                                                                         Julia
KONIEC KONKURSU! PROSZĘ O NIE ZGŁASZANIE SIĘ!

28 komentarzy:

  1. Polecam bloga sandrablogerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gotowe, teraz twoja kolej... drreamsandyou.blobspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog,obserwuję i zapraszam do mnie;
    http://marii-lemontree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey! Na pytanie o sondę odpowiedziałam pod twoim komentarzem. :)
    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/2012/11/geisterfahrer.html
    Bardzo fajny blog , obserwuję i liczę na to samo. ;D
    Zapraszam !! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny konkurs :D:D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję TYLKO blogi które biorą udział w konkursie!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    nigdy-sama.blogspot.com
    Prowadzę bloga o bardzo różnej tematyce.
    Obserwuję pod nazwą: Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, ale obserwatorzy to dla mnie szczerzy czytelnicy a nie konkursowe zdobycze :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zainteresowani mogą zaobserwować!!! :)

      Usuń
  9. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się! ;))
    syllwina.blogspot.com

    blog o mnie - o wszystkim, co mnie otacza i co się wokół mnie dzieje ;)) Nie jestem szafiarką czy fashionistką, jestem tylko i ĄŻ sobą! Nie chce być wrzucana do jednego worka z innymi, chce być inna. Chce pozostać sobą... i mieć was - moich kochanych czytelników - którzy dodają mi energii i motywacji do dalszego pisania!

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się!
    http://modnasavannah.blogspot.com

    mój blog poświęcony jest modzie, inspiracjom modowym, (rzeczach w średniej cenie - do 100zł), kosmetykach, czasami dodaję pomysły DIY, piszę czego aktualnie słucham, co ostatnio ogladałam, na blogu mozna znaleźć takze inspiracje kuchenne, to tyle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba Ci się? ja kocham zachody słońca :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się :)
    obserwuje jako Oluś,
    mój blog to: myfashion-ola.blogspot.com
    Na moim blogu piszę głównie o życiu codziennym. Piszę też o modzie. Zdarzają się też posty o gotowaniu. Myślę, że każdy znajdzie na nim coś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako Olcia♥
    Mój blog to: http://ollciaxd.blogspot.com/
    Jestem początkującą blogerką ale mojego bloga chciałam poświęcić modzie i kosmetykom. Na moim blogu znajdą się także różne dodatki (np. Naszyjniki, pierścionki itp.). ♥
    ZAPRASZAM ♥ <3.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się! :)
    oto mój blog: http://gosia-duda.blogspot.com/
    Obserwuje jako: Gosia Duda
    Piszę o sobie o swoim życiu, o tym co lubię. Po prostu przelewam swoje uczucia na bloga! :)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga! Twój jest świetny, naprawdę słowa uznania :)!

    Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam,
    Gosia ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zglaszam <3
    the-fruit-of-my-life.blogspot.com
    obserwuuje xd pod nazwa: Patrycja Kierejewska
    Mój blog jest zalozony aby pokazywac moje zycie. Sama uwielbiam czytac takie blogi , wiec postanowilam, ze sama taki zrobie. Kocham to robic. Chociaz jestem poczatkujaca to prubuje sie w to angarzowac. Ten blog ma byc o modzie, nowosciach i opowiesciach z mojej codziennosci ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. ZGŁASZAM ♥♥♥
    ojeju-mika.blogspot.com


    obserwuuje xD Madzia Maggi Magdalena ^^
    Mój blo założylam we wrzesniu sa tam zdjecia czasami pokazuje piosenki pisze o moich dzniachh itp. Pisze swojego bloga poniwaz patrzylam jaki nne dziewczyny pisza swoje blogi i z checia je czytalam wiec postanowilam ze zloze swojego, ponniewaz bardzo mi się to podobało :D. Wiele blogów Mnie inspiruje MIN. Lucy Twój Blog Little... , itp. Kocham rysować i mam zamiar pokazywac na blogu swoje Prace. Mam zamiar zaczac krecic filmiki ipisadz troszke wiecej o modzie no owiele wiele wiecej o modzie ^^ Pozdrawiam I ZAPRASZAM ^^ A tak poza tym to wpadaj na mojego bloga ^^
    Maaaadzia :* ♥
    ojeju-mika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam mojego bloga: mandostyle.blogspot.com
    Jest to blog o "życiowym stylu" - niektóre posty są o zwykłej codzienności, inne o modzie, a jeszcze inne o mnie lub o mojej przyjaciółce, z którą prowadzę tego bloga. Założyłyśmy go po to, by gdzieś wstawiać zdjęcia z naszych spotkań, ale powędrowało to tak daleko, że już 3 miesiąc piszemy po prostu "o nas"! :)
    Obserwuję Twojego bloga jako: @lex

    OdpowiedzUsuń
  19. ja udziału nie biorę ale życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie biorę udziału, ale obserwuję:)
    powodzenia wszystkim uczestnikom:)

    PS. Polecam usunąć weryfikację obrazkową w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako:Aria
    aria-and-nataliette.blogspot.com

    Mój blog ma różne priorytety.Staram się nie przeważać żadnego tematu. Jest trochę mody,fotografii,muzyki, codzienności oraz od czasu do czasu jakiś wpis o ciekawej książce lub filmie.Bloga piszę głównie dla siebie, wraz z przyjaciółką Nataliette.Lubię od czasu do czasu pogrzebać w internecie w poszukiwaniu jakichś ciekawych rzeczy do zrobienie, lub outfitów. Lubię oglądać zarówno swoje jak i czyjeś inspiracje.Uwielbiam czytać inne blogi.Nigdy nie jestem sztuczna, piszę co myślę, ale konsekwentnie, tak aby nikogo nie urazić. Na blogu przestrzegam cenzury, oraz pilnuję ortografii.

    To tyle o moim blogu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)