piątek, 9 listopada 2012

Piątek- blogowania początek :)

Hej!!!
Zauważyłam że piszecie coraz to mniej komentarzy, co mnie nie pokoi, bo w ostatnim poście było sporo komentarzy. Ale do rzeczy: super tydzień, szybko zleciał :D Niedawno mieliśmy "planetarium" w szkole. - Wielki balon, do środka wchodziło się dosyć dziwnie :/ Nie napiszę jak :x Dzisiaj odwiedziłam swoje stare przedszkole :) Z Sandi i Marchewą. Fajnie było, choć przedszkole trochę zmalało, i średnio przypominam sobie żebym tam chodziła dzień w dzień. Wszystkie dzieci patrzyły się na nas jak na kosmitów xd
 Nie mam dzisiaj dla was zdjęć, ale za to piosenki, które słuchałam w tym tygodniu...
 
 
Lubicie nową piosenkę Riri "diamonds" ?? Świetna jest, posłuchajcie!!! A koniec posta dobiega końca :( Dziękuje za e-maile i komentarze!!!

                                         Julia :)

P.S. Pierwszy komentarz wygrywa obserwowanie i komy, 2- obserwowanie, a każdy kolejny komenty na ich blogach. Bo zauważyłam że przestajecie czytać mojego bloga!

12 komentarzy:

  1. nice!! :)
    xx have a great saturday night honey!
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję że będziesz wpadać częściej :)

      Usuń
  3. Fajne tło ;)

    Obserwuje cię i mam nadzieje ze ty także zaobserwujesz mnie ;) werka-werciuuus.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. już obserwuję, teraz Twoja kolej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też kiedyś było takie planetarium :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas nie bylo planetarium ani nie ma ale za ta sa przerozne gatunki zwerzat zywyc i nie zywych xD


    Ojeju-mika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja szczerze mówiąc nie zwracam uwagi na liczbę komentarzy, bo piszę dla sb , a jeżeli ktoś to czyta i docenia, to jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)