niedziela, 11 listopada 2012

Kocham was!! :*

Kochani!!! Cieszę się bardzo, że jesteście ze mną!! Każda blogerka chyba wie, jakie to jest super uczucie, kiedy z dnia na dzień jest coraz więcej wejść i paczaczy! :*
 Liczba obserwatorów wynosi już 20! Wyświetlenia stron wczoraj to aż 46!!!!! A dzisiaj się dzień jeszcze nie skończył :) A pełna ilość wyświetleń stron to ponad 1.800!!!!! Bardzo się cieszę, mam nadzieję że to dopiero początek :) Proszę was, polecajcie bloga! Zrobimy to tak: 1 polecenie mojego bloga= 1 polecenie waszego :) Co wy na to? Czy nie fajnie by było wejść na bloga i dostać zawału serca od liczby obserwatorów? :) Z boku macie listę polecanych blogów. Każdy kto dołączy i będzie komentował, i rozsyłał mojego bloga, może się tam znaleźć!!! Naprawdę warto!

A tym czasem właśnie wróciłam ze spaceru w Łazienkach:) Super pogoda!! Idealna na takie spacery :) A jutro szkoołaaa..Weekend się skończył.. :( Ja nie idę dzisiaj spać. Jak się obudzę to trzeba będzie iść do szkooołyyy :( Ale nie długo zrobię post z nowymi tym razem zimowymi kreacjami :) Chciałabym jeszcze polecić bloga mojej koleżanki Natalii ( http://tala-life.blogspot.com/ ) Naprawdę super blog :) Niestety koniec posta! Proszę o komentarze!!! Ta sama zasada: 1 kom= obs. i komentarze, 2= obserwowanie, każdy kolejny komentarze!
Jak piszecie komentarze z anonimowego to piszcie na końcu imię lub pseudonim! łatwiej będzie mi odpisać!
                                                                                                Julia <3

15 komentarzy:

  1. Dzięki za polecenie bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie tutaj u Ciebie;)
    powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) może kiedyś moj blog będzie tak samo fajny jak twój? :)

      Usuń
  3. masz racje blogowanie jest super nie tylko zabija nudę ale też nas rozwija pod względem humanistycznym .
    powodzenia ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra blog.
    Powodzenia w blokowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mogę znać twoje imię? Lub ewentualnie pseudonim?

      Usuń
  5. Wpadłam po raz pierwszy,ale ogromnie mi się spodobało,więc chyba nie ostatni... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam to uczucie. pamietam kiedy ja mialam 5 wyswietlen - teraz jest juz prawie 40 000 . Super uczucie, uwielbiam blogowac

    mysle ze wazna jest systematycznosc

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam Twój od dawna i nic :(

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię, gdy Anonimy się nie podpisują ;)
    Aaa co do powiększającej się liczby obserwatorów i wejść-zasługujesz, masz bardzo fajny blog :)
    Tylko ja bym wyłączyła weryfikację obrazkową ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w Łazienkach i musze przyznać, że to cudowne miejsce :D
    zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)