niedziela, 4 listopada 2012

Halloween, i jak zwykle mało czasu...

Hej!!!

Wiem, że powinnam napisać ten post wcześniej, ale nie miałam czasu... Następnego dnia Święto Zmarłych, więc post odpada, w Halloween też nie miałam czasu, bo wyprawiłam imprezę:p
Ogólnie było super!!! Chodziłyśmy po domach i zbierałyśmy cukierki!!! Wszystkim się podobało. Ale niektórzy to "święto" rozumieją za dosłownie, bo nagle KATOLICY się znaleźli!!!  Ja chodzę co niedziela do kościoła, śpiewam w chórze kościelnym, chodziłam codziennie na różaniec... Ale i tak się bawiłam!!! To nie jest tak, że jak ktoś wierzy to nie może bawić się w Halloween!!!!! Taki dzień jest tylko raz w roku!!!Po za tym, my tego nie świętujemy, tylko się bawimy!!!

Ksiądz jak co roku straszył nas egzorcystą xD

Po lekcjach umówiłam się z moją koleżanką do sklepu, bo chciała kupić sobie sztuczne rzęsy. Ja też kupiłam, ale wyglądałam w nich jak lalka!!!! Zobaczcie zdjęcia

Tak, to ja :p


Jutro dodam dzisiejsze zdjęcia, oczywiście, jak będę miała czas :)
cukierki!!! Każdy miał po ok. 25 :P
Cała grupka :)



6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)