piątek, 30 listopada 2012

Diy: Płatek śniegu origami

Hejka!!! Pierwszy post DIY, dziś chcę wam pokazać Kwiatek/płatek śniegu ;D Ponieważ niedługo święta, rozpocznie się zima, nawet taka bez śniegu :p miło jest mieś w pokoju zimę :) Mam tyle pomysłów DIY a tak mało czasu na ich zrobienie... Ale zobaczcie jak zrobić taki płatek śniegu:

A więc jak to zrobić:

1) kartkę A4 tniemy na 6 części. Ucinamy żeby powstał KWADRAT! jak macie można wykorzystać kwadratowe karteczki.
2) Kwadracik składamy w trójkąt 2 razy!!!
Tu gdzie jest zaznaczone strzałką dotyka krawędzi. Z drugiej strony nie jest narysowane do końca!!!
Tniemy po liniach (z otwierającej się strony nie do końca. Zostawiamy na końcu linii małą przerwę!)
3) Po rozłożeniu otrzymamy coś takiego:
Jeśli macie coś innego to znaczy że nacięliście ze złej strony xd
4) (najtrudniejsze;D) Popatrzcie na obrazek:
2 od środka zaginamy i sklejamy ze sobą jak za zdjęciu. Można sobie pomóc patyczkiem lub ołówkiem żeby się nie zgniotło. Po sklejeniu odwracamy naszą pracę sklejaną "pętelką" (czy nie wiem jak to nazwać xd) i robimy to samo.
5) Po sklejeniu znów odkręcamy wracając do "pętelki" którą zrobiliśmy na początku i sklejamy. Powtarzamy krok 4 i 5 do samego końca. Nie zapomnijcie odwracać, bo nie wyjdzie!!!
 6) To co powstało to pierwszy płatek xd. Trzeba zrobić takie 6 z wszystkich naszych karteczek


7) Jak zrobicie już 6 płatków sklejamy je na samym dole i z boku. I... Powstaje taki płatek!!!

Świetny pomysł na dodanie czegoś zimowego do swojego pokoju :) Sorrki za tło, ale nie miałam czasu wymyśleć czegoś innego. Oczywiście wytłumaczę się też z jakości zdjęć; robione telefonem, o godzinie 20;00... Zepsuł mi się aparat, więc robiłam zdjęcia telefonem


9 komentarzy:

  1. robiliśmy taki na plastyce ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się do tego nie nadaje.. tyle razy już kiedyś próbowałam to mi takie rzeczy wychodziły, że.. ;DD
    ale Tobie świetnie wyszedł płatek śniegu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też robię takie co roku , uwielbiam to , szczególnie jak są małe i jest ich dużo . :)
    Możesz spróbować też zrobić to z większej kartki - lepiej się skleja i gwiazda jest ogromna. Zawsze spryskuję je złotym sprayem.
    Również będę niedługo robić takie ozdoby , więc serdecznie zapraszam do mnie , może cię czymś zainspiruję. ;d
    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne ;3
    Robiliśmy to w szkole na technice :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ten pomysł już gdzieś:D bardzo fajny ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Też robiłam taką gwiazdę Kiedyś są świetne efekty jak spryska się ją sprejem złotym lub srebrnym ^^

    Obserwujesz? Czytasz? Komentujesz?

    Ja też ^^

    ojeju-mika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)