czwartek, 22 listopada 2012

Babeczki :)

Witajcie kochani!!!
Strasznie się za wami stęskniłam! Lecz pomimo tego że nie pisałam, komentowałam wasze blogi i sprawdzałam, czy ktoś nowy nie zgłosił swojego bloga do konkursu :) Wyniki konkursu będą w następnym poście. Proszę: nie zgłaszajcie się już :) I przypominam, że ob jutra sprawdzam czy wszyscy którzy biorą udział w konkursie obserwują!!! Myślę, że nie obrazicie się na mnie jak nie zostaniecie wybrani do "4 naj blogów"... Ciężki wybór, bo wszystkie blogi są wspaniałe! I mam nadzieję, że obserwujecie mnie już na stałe :) Wszyscy którzy zgłosili się do konkursu muszą opublikować jedno swoje zdjęcie! (może być w okularach, itp jeśli nie chcecie się pokazywać)

Dziś razem z moimi siostrami: Natalcią i Mają, zrobiłyśmy babeczki! (same ;p) Przepyszne!!!
Babeczki:
Babeczki nadziane płatkami czekolady (Delecta)
Pięknie urosły!!! ( 15min. w piekarniku)
Pięknie urosły!!! Polecam :) Jak macie ochotę na pyszne babeczki z czekoladą, te są pyszne :)!!!!!
Ja posypałam jeszcze tymi koralikami:)
                                                                  
Perełki cukrowe (Dr. Oetker) idealne do deserów :)















Chciałam jeszcze dodać, żebyście nie spamowali!!! (mówię to do blogerki Sandry) ona już będzie wiedziała, że to do niej. Wyniki konkursu już  24.11.12!.
W poprzednim poście było 28 komentarzy!!!Liczba rośnie :)To mój nowy rekord blogowy!!! :) Cieszę się że obserwatorów jest coraz więcej! To wy dajecie mi siły do dalszej pracy!!! Dziękuję wam!!! P.S. Powstała nowa zakładka!! Zapraszam!!!

12 komentarzy:

  1. czy zdjęcie jest konieczne?
    Otóż piszę bloga anonimowo, i zdecydowałam nie pokazywać twarzy?
    Jeżeli jest to musowe, to mam jedno zdjęcie w której zbytnio mojej twarzy nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wypieki zawsze spoko :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale opublikować gdzie?? :D
    Gosia ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. też ostatnio robiłam z Delecty, ale całe czekoladowe *.*

    zajrzyj na mojego bloga, zrobiłam zdjęcia babeczkom xD

    wpadnij do mnie i skomentuj jak możesz <3
    http://tomodachi74.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam robić babeczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też lubię piec babeczki! one nadają jakiś taki świąteczny klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tu masz : )
    + http://darsii-diksa.blogspot.com/ Zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno były pyszne! Ale ci urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz slodkie siorki <3

    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie! na pewno użyje twoich przepisów! pozdrawiam i zapraszam :
    http://tala-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)