poniedziałek, 8 października 2012

Tag- O mnie

Na ankiecie głosowaliście (oczywiście głosowanie nie jest jeszcze zamknięte), i wyszło na to, że wszystkie opcje mają mniej-więcej po 3/4 głosy. Dziś napiszę trochę o sobie.
- Kocham zwierzęta!!!! <3
- Baaaardzo lubię małe dzieci<3
- Lubię pracę w kuchni (gotować, zmywać, itp)
- Mam wiele zainteresowań: lubię muzykę, plastykę, fotografię,modę, i wiele innych rzeczy:)
- Jak nie każdy lubię pisać (nie tylko na blogu:))
- Bardzo lubię konie:)  (zdjęcia)
Napisałam że konie dlatego, bo w domu mam tyle zwierząt, a na konikach mogę jeździć 1 raz na 2 lata.


 Chciałabym wam jeszcze raz przypomnieć, abyście tu, i w poprzednim poście pisali  komentarzu, jakie dania lubicie robić najbardziej. N.p.: Desery, obiady, ciasta, PISZCIE!!!!!!
P.s.Jak wam minął poniedziałek?:) I tak, wiem że na 2 zdjęciu zrobiłam dziwną minę:) I przypominam wam o konkursie o miastach! Więcej informacji tu: klik!




 

4 komentarze:

  1. też uwielbiam zwierzęta, ale małych dzieci już nie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz w lodowce czekolada twardieje, a ja nie lubie takiej ;) ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. poza tym - czemu na twoim blogu litery takie jak "ł" tak dziwnie sie pisza???

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :)
    obserwuję i
    mam prośbę mogłabyś sprawdzić czy na pewno dodałaś mój blog do obserwowanych notrevieesecret.blogspot.com
    dziękuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)