środa, 3 października 2012

O czym kolejne posty??

Tak, wiem, że długo mnie nie było, ale już jestem:) Mam za dużo szkoły, za mało... Jakiś fajniejszych zajęć. Jak już pewnie połowa z was zauważyła nowe pytanie po prawej stronie bloga. Otóż mam problem, bo nie wiem, co was interesuje, żeby każdy miał tu takie rzeczy, które by go zainteresowały. Jak żadna odpowiedź nie pasuje do was, piszcie w emailu!!! Pomóżcie!!! Teraz odejdziemy od tematu. Chciałabym polecić blog mojej przyjaciółki Victorii, LINK,  na pewno znajdziecie tam coś dla siebie. Zaraz idę na zajęcia kulinarne, i jak będzie coś pyyyyszneeeeegoooo to wrzucę wam przepis ze zdjęciem. Kończę, bo zaraz się za bardzo rozpiszę. Pa pa!!! I pamiętajcie o konkursach!!!!

1 komentarz:

  1. Dziękuję za wejście :3 No i odpowiedziałam w ankiecie!
    A co do mojego sweterka, to tak szczerze nawet nie wiem: wygrzebałam go gdzieś z czeluści szafy mojej mamy.
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)