piątek, 5 października 2012

Ankieta

Hej Hej!!! 
Widziałam ankietę, o czym chcecie kolejne posty. Prawie wszystkie mają po tyle samo głosów, lecz póki co, najwięcej głosów było na gotowanie. Jak już wiecie, chodzę na zajęcia kulinarne, i obiecuję wam, że jak będą jakieś fajne przepisy, to wam napiszę. Jak na razie, podam wam jeden przepis, otóż przepis na domowy chlebek:)  

 Składniki
  • 400 g mąki pszennej jasnej
  • 220 g wody
  • 7 g drożdży instant lub 15 g świeżych
  • 1 łyżeczka oregano
  • 1 łyżeczka cukru
  • 1-2 roztłuczone ziemniaki (ugotowane)
  • 5 łyżek oleju
  • szczypta soli
  • oraz jajko do posmarowania
Oraz podaję wam filmik jak zrobić taki chlebek:

Polecam!!! Przepis sprawdzony, idealny do kanapek!!!! Pyszny, puszysty, idealnie wyrósł.

5 komentarzy:

  1. Najbardziej lubię piec ciasta i robić desery. ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe, jednak nie będe go robić, bo u mnie za chleb odpowiedzialna jest babcia i nie lubi jak ktoś się 'wtrąca' xp. ale co szkodzi spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale możesz jej ten przepis przekazać:) U mnie to ja szukam jakiś przepisów na desery, czy coś i daję mamie, choć często robię coś w kuchni:))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)