środa, 24 października 2012

Ach...

Witajcie kochani!!!
Znowu dłuuugo mnie nie było... Dziękuję wam za odwiedziny, i obiecuję że wszystkie wasze blogi odwiedzę i zaobserwuję. Będzie mi również miło, jak wy też mnie zaobserwujecie. 

Dzisiaj nie mam dla was żadnych zdjęć, ale możecie obejrzeć filmik... Kto powtórzy?

Obejrzyjcie!!!

UWAGA!!! Pamiętacie Sandi <3 z poprzedniego posta?? Razem z nią organizuję konkurs na halloween... Przyślijcie emailem zdjęcie swojej wydrążonej dyni (e mail podany w dziale kontakt) Napiszcie też, czy chcecie aby wasze zdjęcie znalazło się tu, na tym blogu. W tytule e-maila wpiszcie "HALLOWEEN" Zdjęcia (jak jakieś będą) zostaną opublikowane już za tydzień!!! Każdy kto prześle zdjęcie, będzie mógł również wpisać adres swojego bloga, i ten blog będzie polecany z boku bloga, pod dopiskiem "polecane blogi". Widzę że w ogóle nie angażujecie się w konkursy, a więc zrobimy tak, że za każdy e-mail obserwowanie.

Miłego czwartku, bo na środę nie ma co liczyć :p

P.S. Polecam bloga Tinyyy i Nikoli!!! ( http://xxtinaaaxx.blogspot.com/ - Tinaaa)
( http://monmondeefou.blogspot.com/ - Nikola)

I pamiętajcie o HALLOWEEN !!!

1 komentarz:

  1. fajny blog ;D
    www.aidanikaa.blogspot.com \ nowy post. zapraszam! ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)